Brudekjole til gravid søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

majse76

Har du fundet kjolen? Ellers så har jeg en rigtig flot en hængende i skabet kun brugt 1 gang

Den er skræddersyet i råhvid silke, det har kostet mig rundt regnet 12.000 kr. alt i alt. Silken er købt i Thailand og kjolen er syet hos en skrædder i Roskilde

Jeg blev gift præcis en måned før min termin. Jeg vil gerne sælge min kjole for 3500 kr.

ellers overvejer jeg at leje den ud. Giv endelig besked hvis jeg skal sende billeder til dig (hvis ikke du allerede er blevet gift nu )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Thalia

Jeg blev gift i en helt almindelig brudekjole da jeg var i uge 33. Jeg fødte 3 uger senere :-)

Kjolen var uden stivere og med et skørt under der skjulte maven lidt, så lige præcis på min bryllupsdag følte jeg mig tynd og fin og prinsesseagtig - i modsætning til resten af tiden hvor jeg mest følte mig tyk og gravid.

Man kan se kjolen lige her -->

Og jeg er voldsomt træt af at have den hængende i klædeskabet så man kan købe den voldsomt billigt hvis man vil

Anmeld

14. februar 2011

tinasmor

Thalia skriver:

Jeg blev gift i en helt almindelig brudekjole da jeg var i uge 33. Jeg fødte 3 uger senere :-)

Kjolen var uden stivere og med et skørt under der skjulte maven lidt, så lige præcis på min bryllupsdag følte jeg mig tynd og fin og prinsesseagtig - i modsætning til resten af tiden hvor jeg mest følte mig tyk og gravid.

Man kan se kjolen lige her -->

Og jeg er voldsomt træt af at have den hængende i klædeskabet så man kan købe den voldsomt billigt hvis man vil

wow måske er det måden billedet er taget, men du ser i hvertfald slet ikke gravid ud. Den er rigtig smuk til dig.

Anmeld

14. februar 2011

PernilleB

Belinda83 skriver:

Jeg kigger selv rundt på nettet for at se hvad der er af graviditets brudekjoler, men kan bare ik rigtig finde nogle forhandler på sjælland, så hvis du støder på noget må du gerne dele hvilke forretninger med mig - hvis du altså vil

hey... jeg var selv høj gravid da keg skulle have været gift... og fandt KJOLEN..!! men vil dog ikk anbefale hende til nogen... for hun tager røven på folk... og hun er i nordsjælland... men hvis man vil tage chancen... Bride and Galla...

Anmeld

14. februar 2011

PernilleB

hey... jeg var selv høj gravid da keg skulle have været gift... og fandt KJOLEN..!! men vil dog ikk anbefale hende til nogen... for hun tager røven på folk... og hun er i nordsjælland... men hvis man vil tage chancen... Bride and Galla...

Anmeld

14. februar 2011

Thalia

tinasmor skriver:

wow måske er det måden billedet er taget, men du ser i hvertfald slet ikke gravid ud. Den er rigtig smuk til dig.

Tak

Kjolen var alt det jeg havde sagt at jeg IKKE ville have, men jeg endte alligevel med at elske den. Det var SÅ fedt at have en hel dag hvor jeg ikke følte mig gravid eller træt eller træls, jeg var bare fin og flot og prinsesse agtig.

Og som en ekstra bonus havde jeg købt et par helt almindelige hvide gymnastiksko som jeg havde på i stedet for almindelige sko. Jeg ville aldrig have overlevet en hel dag i høje hæle, men kjolen var jo lang nok til at man ikke kunne se mine fødder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.