Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Kengvin

Hey allesammen

Jeg hedder Maja og er 20 år gammel og ny herinde.

Jeg venter mit første barn og har termin nu her d 24.10.2010 og ville egentlig gerne høre hvordan i fandt ud af om i var i fødsel og hvordan i havde det dagene op til....

Jeg har meget besvær med at sove og går på toilet rigtig mange gange om natten. min mave er rigtig øm for tiden og har det som om den er ved at sprænge. Har rigtig mange pluk veer (tror jeg ihvertfald det er, for maven er hård rigtig tit) men ved endnu ikke om Baby har sat sig fast...
Er egentlig lidt nervøs for ved ikk om det er tegn på begyndende fødsel eller om jeg bare bekymre mig for meget fordi det er ved at være så tæt på, så håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt af med nerverne

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

B&J

Kengvin skriver:

Hey allesammen

Jeg venter mit første barn og har termin nu her d 24.10.2010 og ville egentlig gerne høre hvordan i fandt ud af om i var i fødsel og hvordan i havde det dagene op til....

Jeg har meget besvær med at sove og går på toilet rigtig mange gange om natten. min mave er rigtig øm for tiden og har det som om den er ved at sprænge. Har rigtig mange pluk veer (tror jeg ihvertfald det er, for maven er hård rigtig tit) men ved endnu ikke om Baby har sat sig fast...
Er egentlig lidt nervøs for ved ikk om det er tegn på begyndende fødsel eller om jeg bare bekymre mig for meget fordi det er ved at være så tæt på, så håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt af med nerverne

knus

Hej og velkomme til

jeg havde det super fint op til dage der til jeg havde en super graviditet jeg kunne slet ikke mærke jeg var gravid ud over når han sparkede og jeg tissede hele tiden hihihihih

men jeg blev sat igang med stik piller fordi mit vand kig ved jordmoren og i 2dage prøvede de med pillerne og kl 22 kig det igang også havde jeg bare veer der hoppede oven i hinanden i 16 timer og fik verdens dejligste søn

glæder mig til af se billeder af din baby når den kommer og det er jo snart spænde

Anmeld

5. oktober 2010

Pige2009

Kengvin skriver:

Hey allesammen

knus

Rigtig hjertelig velkommen på siden. Håber du bliver lige så glad for at være her som jeg er.

Min fødsel gik i gang ved at vandet gik og så startede veerne 5 min efter. Jeg var ikke i tvivl. I dagene op til, havde jeg det fint som jeg plejede og kunne ikke mærke nogen forskel.

Forøvrigt er der også en "Ny på baby.dk" kategori, hvor man kan præsentere sig selv

Enndnu engang velkommen til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.