Puslebord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.485 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

*A*

Hej,

Hvad skal man have på sit puslebord udover en puslehynde, engangs vaskeklude, hoved/halefad? Mener er det nødvendigt med cremer, babyolie etc.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

Du skal have det du mener der er brug for

Anmeld

5. oktober 2010

Sisley

Hvis du mangler noget, finder du ud af det henad vejen. Vi har også vatpinde, en køkkenrulle, håndsprit, vaseline, babycreme m.m. - men som sagt, hvis du mangler noget finder du ud af det. Det er jo en smagssag.

Anmeld

5. oktober 2010

NoName

tættekam, børste, zinksalve, termometer, næsesuger, sikkerhedsvatpinde, termometer kan også være fast inventar på et puslebord

Anmeld

5. oktober 2010

missie20

Ikke for at drille men...bleer??? Thi hi. På vores puslebord har vi også alt hans shampoo, der selvfølgelig er  asta og allergi halløj, saltdråber til når han er forkølet, badedyr, plastikposer til blespanden. Håber det kunne hjælpe.

Anmeld

5. oktober 2010

Risen

*A* skriver:

Hej,

Hvad skal man have på sit puslebord udover en puslehynde, engangs vaskeklude, hoved/halefad? Mener er det nødvendigt med cremer, babyolie etc.?

D-Dråber 

Anmeld

5. oktober 2010

B&J

Du skal have det du vil have..

jeg har:

Stofbleer

Bleer

Tættekam

Næsesuger

Shampoo

Crem

Zinksalve

Olie

Negle klipper

Saltvandsdråber

Skål til af vaske ham i

bade dyr

lidt legetøj

Kan være jeg har glemt noget hihihi

Anmeld

5. oktober 2010

*A*

Tak for svarene...

Kan se jeg lige skal have købt nogle ting såsom tættekam og næsesuger

Anmeld

5. oktober 2010

Koen.

Tak for svarene...

Kan se jeg lige skal have købt nogle ting såsom tættekam og næsesuger

Vil bare lige give et råd, der er sikkert mange der er glade for de der næsesugere, men min sundhedsplejerske siger altså de er med til at producere mere snot når baby er forkølet Men smag og behag..

Tanja

Anmeld

5. oktober 2010

mullesmith2

Jeg har puslekommode og der er fyldt med stofbleer og alm bleer i skabene og en kurv med bodyer i skabet og lidt andet tøj. og ellers en kurv med cremer og babypudder zinksalve og vatpinde, svampe til bad og engangsvaskeklude og vådservietter, tja der er stortset alt det jeg lige skal bruge når jeg står der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.