endelig hjemme - 5 mdrs. indlæggelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.920 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

signe.

Mandag d, 4 oktober 2010 blev den dag hvor vi endelig kunne tage Hasse med hjem efter 5 mdr., og 4 dages indlæggelse. Jeg kan ikke beskrive med ord hvilken lykke der indtraf i vores kroppe, da vi kunne lægge ham i liften og bærer ham ud til autostolen i bilen. Jeg kan heller ikke beskrive hvilken vidunderlig mavefornemmelse vi fik, da vi bar ham ind over dørtrinet hjemme på gården! intet mindre end fantastisk. Vægten er på 3725 gram, så han er en ordentlig basse-hasse

Tak til al plejepersonale på henholdsvis Skejby, Odense og Aalborg hospital. Og Lisbeth, du har fået en hel speciel plads i vores liv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Jibbe

Tillykke hvor lyder det skønt at i er hjemme igen og endelig kan få en hverdag :-)

Anmeld

5. oktober 2010

Mumto3

TILLYKKE!!! Det var vel nok vidunderligt for jer!!! Skønt skønt skønt, og jeg er sikker på at Hasse også er glad for at være kommet hjem!

Anmeld

5. oktober 2010

FruEllingsen

VELKOMMEN HJEM...

Hvor er det fantastisk at i endelig har fået lov til at tage lille Hasse med hjem.

Det er godt nok også længe i har været indlagt.

Er rigtig glad på jeres vejne over at i endelig er HJEMME

Anmeld

5. oktober 2010

SussieThyssen

Mor-til-Hasse skriver:

Mandag d, 4 oktober 2010 blev den dag hvor vi endelig kunne tage Hasse med hjem efter 5 mdr., og 4 dages indlæggelse. Jeg kan ikke beskrive med ord hvilken lykke der indtraf i vores kroppe, da vi kunne lægge ham i liften og bærer ham ud til autostolen i bilen. Jeg kan heller ikke beskrive hvilken vidunderlig mavefornemmelse vi fik, da vi bar ham ind over dørtrinet hjemme på gården! intet mindre end fantastisk. Vægten er på 3725 gram, så han er en ordentlig basse-hasse

Tak til al plejepersonale på henholdsvis Skejby, Odense og Aalborg hospital. Og Lisbeth, du har fået en hel speciel plads i vores liv!

Stort tillykke..hvor må det være skønt.
I ønskes alt det bedste i fremtiden med jeres nye liv sammen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. oktober 2010

AnneBJ

Stort tillykke, hvor er det fantastisk for Jer! Al mulig held og lykke fremover!

Anmeld

5. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Mor-til-Hasse skriver:

Hvor er det bare skønt for jer, at I endelig er kommet hjem sammen med Hasse :)

Er Hasse ude af alt nu?? Ilt osv eller har I noget med hjem?

-Og hvordan går det med Hasse idag???

Lisbeth "Fru Sneglefart" heroppe fra Aalborg??

Knus.

(ps. jeg har fået nyt brugenavn, men det er bare mig der kender Vigga ;)

Anmeld

6. oktober 2010

signe.

Rose <3 skriver:

Hvor er det bare skønt for jer, at I endelig er kommet hjem sammen med Hasse

Er Hasse ude af alt nu?? Ilt osv eller har I noget med hjem?

-Og hvordan går det med Hasse idag???

Lisbeth "Fru Sneglefart" heroppe fra Aalborg??

Knus.

(ps. jeg har fået nyt brugenavn, men det er bare mig der kender Vigga

ja han er ude af alt... han har dog sonden med hjem, så vi lige kan supplere hvis han ikke spiser det hele på flasken... men den har ikke været nødvendig endnu

Jae, nu vil jeg ikke lige udbasunere hendes efternavn herinde, men tror vi snakker om den samme... fantastiske menneske, virkelig..

Anmeld

6. oktober 2010

signe.

tusind tak for det allesammen!

I kan tro vi nyder at være en familie på fuldtid i stedet for deltid.. Hasses far er også rigtig glad for at have os hjemme...

Anmeld

6. oktober 2010

DK

Hvor dejligt!! Tillykke!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.