Liv med en dum moderkage :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Moaaar <3

Jeg er 22 + og har endnu ikke mærket liv endnu, modkagen sidder foran.
Håber bare jeg snart vil mærke ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

AnneBJ

Kan sagtens følge dig - min sidder også foran! Er endnu kun 16+2, så har ikke forventet at mærke noget endnu, men er da ved at være utålmodig.. Især når alle siger: "såå, begynder du snart at mærke liv"... nej det gør jeg så nok ikke lige om snart..

Har du hørt noget om, om det skulle give komplikationer at den ligger forrest?

til dig!

Anmeld

5. oktober 2010

piadas

Min moderkage ligger også foran.

Jeg har dog mærket liv i et par uger nu, men det er først her på det sidste, det er blevet mere markant, så man ikke er i tvivl!

Det er mest i siden, jeg kan mærke, hun sparker, men lige som jeg sidder og skriver, fik jeg lige et par spark under navlen, så det begynder så småt at blive bedre med at mærke hende.

Under mine to første graviditeter mærkede jeg også liv MEGET tidligere (uge 14-16-stykker, så vidt jeg husker), så jeg har også været godt utålmodig denne gang!

Anmeld

5. oktober 2010

Lene76

min moderkage ligger osse foran.... men jeg tror når du med sikkerhed mærker liv første gang så ved du osse at du har ku mærke det før..... pt mærker jeg det meget i siderne og øverst i maven..... men snart er de så store at det ik gør nogen forskel......  desuden har mine unger altid ham for vane at de er mest aktive når jeg gerne vil slappe af el sove..... hehe

håber snart du får lov at mærke det.

Anmeld

9. oktober 2010

Moaaar <3

Jeg tror jeg har mærket det ...fik to spark i venstre side, jeg stod bum stille og det føltes som sidestik agtigt og holdt op igen og igen 1min efter.

Er det dagligt man skal mærke ?

Anmeld

9. oktober 2010

trine1989

hej

Min ligger også foran fortalte jordmoderen mig lige i onsdags men har alligevel mærket lillepigen siden sidste søndag og er i dag 20+3 jeg har mest mærket hende om morgenen ved at ligge og koncenterer sig lidt 

men dejligt at du har´mærket liv nu det er virkelig en fantastisk følelse..

ang. om man skal mærke liv hver dag det ved jeg ikke om det gælder endnu men jeg kan mærke hende hver dag og hvis ikke så puffer jeg lidt til maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.