Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Undskyld jeg skriver som ano men min graviditet skal ikke offentliggøres endnu.Jeg har brug for at høre hvad I synes om disse navne???Hvordan "smager" de, klinger de, osv??På forhånd tak!!Hilsen ano
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Undskyld jeg skriver som ano men min graviditet skal ikke offentliggøres endnu.Jeg har brug for at høre hvad I synes om disse navne???Hvordan "smager" de, klinger de, osv??På forhånd tak!!Hilsen ano
Jeg har krydset af i Oscar & Lilje
Synes det er to rigtig flotte navne
Lunae skriver: Jeg har stemt Sander og Kamille! Vi overvejede selv Sander, hvis vores lille datter var blevet en dreng Nu hedder lillepigen Camille
Jeg har stemt Sander og Kamille! Vi overvejede selv Sander, hvis vores lille datter var blevet en dreng Nu hedder lillepigen Camille
Jeg er også selv meget vild med Kamille.Også med Sander men alligevel er der noget der siger mig at det ikke 'smager' lige så godt som f.eks. Mads.Altså, måske jeg synes det lyder lidt for hårdt, end Mads gør.Kan du følge min tankegang?!
Jeg kunne selv finde på at vælge dem alle, med undtagelse af Sander og Lilje..
Jeg synes Oscar og Kamille klinger godt.
AnneBJ skriver: Jeg kunne selv finde på at vælge dem alle, med undtagelse af Sander og Lilje..
Hvorfor ikke de to navne??!^Altså ren nysgerrighed
Viktor og Sofie
Anonym skriver: Hvorfor ikke de to navne??!^Altså ren nysgerrighed
Jeg bryder mig ikke om dem men ved ikke helt hvorfor
Mads og sofie!!!
det er bare pæne navne!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128