Wooow..... Må sige der er gang i tingene her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Ja det er da ubehageligt at have 500 ude at flyve et eller andet sted.

Synes da ikke de plejer at være så langsomme til det? Er der andre der har samme problem, ved du det? Jens har telmore, men fik heldigvis tanket inden det der problem opstod.

Ja det er rigtig nok, men tror nu sagtens du kan affinde dig med det, så snart du har vænnet dig til det. I det mindste kommer I væk fra jeres nabo, hvis det da er noget.

Ja der er andre som har samme problem... 

Ja tror da også jeg nok skal finde mig til rette... Jaaaaa, væk fra naboen.... :) Nu må vi se hvad A siger til lejligheden... Udlejeren lyder meget rar.. Allerede i telefonen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

FrkT

MoarJ skriver:

Ja der er andre som har samme problem... 

Ja tror da også jeg nok skal finde mig til rette... Jaaaaa, væk fra naboen.... Nu må vi se hvad A siger til lejligheden... Udlejeren lyder meget rar.. Allerede i telefonen... 

Er det en privat udlejer? Ihhh det er spændende  Er han meget kræsen eller hvordan?

Anmeld

4. oktober 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Er det en privat udlejer? Ihhh det er spændende  Er han meget kræsen eller hvordan?

Det er en privat udlejer... 

Jamen så snart der er skråvægge står han helt af... Og han har boet i en lejlighed i 5 år med skråvægge ved alle vinduer... 

Han er meget kræsen... 

Anmeld

4. oktober 2010

FrkT

MoarJ skriver:

Det er en privat udlejer... 

Jamen så snart der er skråvægge står han helt af... Og han har boet i en lejlighed i 5 år med skråvægge ved alle vinduer... 

Han er meget kræsen... 

Okay, ja så kan det jo være svært af og til. Jeg synes nu skråvægge kan være hyggelige, hvis de ikke er overalt og ikke går helt ned til gulvet, men fx er skrå fra halvdelen af rummets højde og op.... men upraktiske er de nok, ja. 

Hvad tid skal I se den?

Anmeld

4. oktober 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Okay, ja så kan det jo være svært af og til. Jeg synes nu skråvægge kan være hyggelige, hvis de ikke er overalt og ikke går helt ned til gulvet, men fx er skrå fra halvdelen af rummets højde og op.... men upraktiske er de nok, ja. 

Hvad tid skal I se den?

Jeg synes også skråvægge er hyggelige... 

Vi skal se den kl. 16.30... Lige på det tidspunkt jeg har det værst.. 

Anmeld

4. oktober 2010

Sees

WUUHUUUU SMUKKE!!!

Krydser finger på livet løs

Og mega fedt med beliggenheden - Så bliver vi jo næsten naboer

Anmeld

4. oktober 2010

FrkT

MoarJ skriver:

Jeg synes også skråvægge er hyggelige... 

Vi skal se den kl. 16.30... Lige på det tidspunkt jeg har det værst.. 

Åhhh din stakkel. Hvad sagde lægen?

Anmeld

4. oktober 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Åhhh din stakkel. Hvad sagde lægen?

Røv irreterende... 

Han sagde jeg skulle holde en pause med penicillin... og er sygemeldt en uge... 

Skal så derned igen Mandag om en uge og snakke videre og have taget nogle blodprøver, evt. røngtenbilleder af lungerne... 

Anmeld

4. oktober 2010

Mira0911

Sees. skriver:

WUUHUUUU SMUKKE!!!

Krydser finger på livet løs

Og mega fedt med beliggenheden - Så bliver vi jo næsten naboer

GUD JA - Det er sq da rigtigt... :O) 

Ihh håber virkelig det er stedet for os.. Og at vi kan starte et nyt liv... ;) 

Anmeld

4. oktober 2010

FrkT

MoarJ skriver:

Røv irreterende... 

Han sagde jeg skulle holde en pause med penicillin... og er sygemeldt en uge... 

Skal så derned igen Mandag om en uge og snakke videre og have taget nogle blodprøver, evt. røngtenbilleder af lungerne... 

Ihhhh synes godt nok du har været syg længe. Ufatteligt det ikke hjælper....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.