Tissemand :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.052 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Tut

Åh... Jeg både elsker og hader 3 års alderen.

For hold da op en lille djævel jeg kan have nogen gange, men samtidig kan jeg have en skøn lille engel andre gange.

Nå men her er lige en Noah-guldkorn.

En dag kom jeg ud af badet (nøgen naturligvis) Noah sad på toilettet, og jeg stor og tørte mig ude på badeværelset sammen med ham.

Han spørger "Mor, hvor er din tissemand?"

Jeg svarer "mor har ikke nogen tissemand"

Noah siger bare "nå" og så var den færdig.

Et par timer senere, kommer han hen til mig i sofaen, og lægger hånden sødt og stille på mit ben og siger "bare rolig mor, vi skal nok købe en ny tissemand til dig snart"

Åh de kære unger

Nå, men Noah's og mit forhold er blevet meget bedre.

Vi laver mange ting sammen, bare ham og mig. Og hvor er det skønt at "have ham tilbage".

Knus til jer alle på sådan en halv-kedelig-mandag-aften.

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Mary

"Don't worry mom'ma dearest"   Skæg kommentar!

Vil bare lige fortælle at Annika så sent som her til aften har sagt sådan til sin far: "Far, du har en lille pølse-tissemand!"  Svært at lade være med at grine, og så kører den ellers....."pølse-tissemand, pølse-tissemand, tis tis tis tis" Juliane har aldrig sagt sådan noget!

Anmeld

4. oktober 2010

Kaufie

Nårrrrh, så betænksom han er!!

Gad dog godt vide hvad din mand sagde til det....??

Anmeld

4. oktober 2010

Plysbjørnen

Haha den var godt nok god... Og så kær...

Anmeld

4. oktober 2010

bette

haha hvor sødt alligevel  

herhjemme kunne mikkel ikke rigtig forstå da jeg var gravid at min navle altså ikke var nogen tissemand.. den stak jo udad.. lol 

Anmeld

6. oktober 2010

linemus

Hahaha, hvor er han sød

Herhjemme har de helt tjek på, hvem der har tissemand, og hvem der har en tissekone, men de har jo også en storebror Jeg har prøvet at have dem med ude og handle, hvor en af dem har peget på en dame og sagt: "Der er en dame. Hun har en tissekone." Så er det bare med at holde masken og sige ja og køre videre

Anmeld

6. oktober 2010

birgittemarie

Hahahahahaha, den var god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.