De små glæder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Slettet

Er der noget bedre end, at stikke hånden ned i undertøjsskuffen og finde et par underbukser så gamle og slidte, at al elastik for længst er borte - tage dem på og lykkeligt erfare at INTET strammer?? *suk*

Det handler om at glædes over de små ting i denne sidste hårde ventetid Hvad glæder du dig over??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

minbaby

Jeg hoppede i dag i et par af mine alm cowboy bukser. 7 dage før fødsel. Det syntes jeg er rimeligt sejt.

Jeg har svangersukkersyge og kunne kost regulere det indtil nu. Det betyder at jeg har tabt mig og på nuværende vejer 4 kg mindre end da jeg blev gravid. Så hvad der nu sætter på maven er væk fra bagen.

Men at kunne komme i de bukser og lukke dem. Det havde jeg alligevel ikke troet.

Anmeld

4. oktober 2010

Gyllibik

Sikke en sød tråd

Jeg glæder mig over, at jeg i laaaaannnggg tid ikke har set de dumme søvlfisk ude på badeværelse, for demm hader jeg.

Jaa og så glæder jeg mig over, at der nu ikke er så længe til at lille manden kommer til verdenen.

Anmeld

4. oktober 2010

oo

åh ved du hvad, jeg har haft to par underbukser liggende som min røv var blevet for stor til, men som jeg plejede at elske at have på, og så den anden dag havde jeg pludselig ikke flere rene underbukser (pudsigt som det sker nogle gange ) og så måtte jeg jo hive et par af dem på - OG DE PASSEDE PERFEKT!!! Tænk sig at det også kan gå den vej  det glædede jeg mig RET meget over!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.