Arbejdspladsen!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.287 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Louise2508

Hvornår fortæller i det på jeres arbejdsplads???..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Piwi83

Jeg gjorde det, da jeg var 6 uger henne, da jeg fik tilbudt andre opgaver, som jeg var nødt til at sige nej til. Under normale omstændigheder ville jeg vente til de 12 uger er ovre.

Anmeld

4. oktober 2010

Pippi

Hej

Jeg regner med at fortælle det på arbejdet når de 12 uger er ovre.

pippi

Anmeld

4. oktober 2010

Line Højdal

Jeg er i dag 11+4 og regner med at fortælle det i dag eller i morgen!

Jeg har haft en del gener og tror det vil være en lettelse at få det fortalt! Desuden har jeg været til scanning i sidste uge, hvor alt så fint ud - så jeg tror på at den bliver nu

Er dog meget spændt på chefens reaktion og skal nok lige tage mig sammen til at få det fortalt...

Line

Anmeld

4. oktober 2010

ma82

Jeg fortalte det da jeg var 10 uger henne denne gang.

Første gang fortalte jeg det da jeg var 6 uger henne, men det var pga. farlige arbejdsopgaver!

Anmeld

4. oktober 2010

Thirle3

Hej

Jeg fortalte det dagen efter jeg havde været til nakkefoldsscanning, var også noget nervøs for hvordan de villle tage det, men de tog det fint det er jo ikke lige den fedeste tid at komme og sige man lige skal være væk i 8 mdr eller mere.

Thirle

Anmeld

4. oktober 2010

_-Kathrine-_

Hejsa...

Jeg fortalte det da jeg var 7 uger henne, da jeg simpelthen ikke er særlig god til at holde på sådan en hemmelighed :-) Og så har jeg bare været rigtig dårlig, siden uge 5, så det er meget rart at de er klar over hvorfor jeg går og er lidt bleg :-)

Knus :-)

Anmeld

6. oktober 2010

mortil4dejligepiger

Jeg venter med at fortælle det til efter NF-scanning. Vil gerne være sikker på, at alting er som det skal være, inden jeg fortæller det.

Kh T 10+4

Anmeld

6. oktober 2010

Rødhætte

Jeg har lige fortalt det i dag! Jeg ville vente til jeg havde været til scanning.

Kram 13+0

Anmeld

18. oktober 2010

pnicolaisen

Hej

Er ny herinde, men har brug for at komme ud med et par ting. Jeg har været rigtig dårlig på det sidste, og har været sygemeldt fra arbejde siden torsdag. Jeg arbejder i en frisør salon, og det skal siges at 2 af mine kollegaer har sagt op pga min chef, en er sygemeldt og en anden er på barsel, så det har kun været min chef og jeg i 3 uger. Og det har været et helved. Han er sindssyg, og det er det værste jeg nogensinde har oplevet. Jeg har været på arbejde i de første uge uden pauser, med overarbejde og hvad der ellers har været. Men i torsdags blev jeg så syg at jeg blev nødt til at blive hjemme. I morges meldte jeg mig syg igen, og fik en sviner af den anden verden. Han råbte og skreg og svinede mig til. Jeg blev så chokeret, og der skal jo desværre ikke så meget til i øjeblikket, så jeg begyndte at græde. Han blev mega sur og sagde at jeg ikke skulle begynde at pive, det gad han ikke høre på. 

Jeg ringede derefter til min læge og hun har sygemeldt mig i 3 uger. Jeg sendte derefter en sms til min chef, jeg havde simpelthen ikke lyst til at ringe og få endnu en sviner. Jeg skrev at jeg var gravid, og sygemeldt i 3 uger, og at han kunne ringe hvis han kunne snakke ordentlig til mig, jeg gad ikke finde mig i hans opførsel i morges, hvis han ikke kunne snakke pænt, kunne han holde sig væk.

Så nu ved min chef det, og jeg er kun 7+6 hedder det vist Men sådan er det jo bare, jeg håber på at alt er som det skal være..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.