Hej
Er ny herinde, men har brug for at komme ud med et par ting. Jeg har været rigtig dårlig på det sidste, og har været sygemeldt fra arbejde siden torsdag. Jeg arbejder i en frisør salon, og det skal siges at 2 af mine kollegaer har sagt op pga min chef, en er sygemeldt og en anden er på barsel, så det har kun været min chef og jeg i 3 uger. Og det har været et helved. Han er sindssyg, og det er det værste jeg nogensinde har oplevet. Jeg har været på arbejde i de første uge uden pauser, med overarbejde og hvad der ellers har været. Men i torsdags blev jeg så syg at jeg blev nødt til at blive hjemme. I morges meldte jeg mig syg igen, og fik en sviner af den anden verden. Han råbte og skreg og svinede mig til. Jeg blev så chokeret, og der skal jo desværre ikke så meget til i øjeblikket, så jeg begyndte at græde. Han blev mega sur og sagde at jeg ikke skulle begynde at pive, det gad han ikke høre på.
Jeg ringede derefter til min læge og hun har sygemeldt mig i 3 uger. Jeg sendte derefter en sms til min chef, jeg havde simpelthen ikke lyst til at ringe og få endnu en sviner. Jeg skrev at jeg var gravid, og sygemeldt i 3 uger, og at han kunne ringe hvis han kunne snakke ordentlig til mig, jeg gad ikke finde mig i hans opførsel i morges, hvis han ikke kunne snakke pænt, kunne han holde sig væk.
Så nu ved min chef det, og jeg er kun 7+6 hedder det vist
Men sådan er det jo bare, jeg håber på at alt er som det skal være..
Anmeld