Inspireret af anden tråd, julegaver til bedsteforældrene.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

bøgelund

Som anden tråd ang julegaver fra børnene til bedsteforældre og andre. 

men hvad gør jeg, når baby ikke helt er født til jul??! (først 3. januar hvis det skal gå efter planen)

Nogle gode ideer?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Missi

Vi er bleven enige om at til bedsteforældrene i år, får de et lille fotoalbum af vores kære familie, men lidt forskelligt i Vi skal ha taget billeder her sidst i november mrd

Anmeld

4. oktober 2010

Mumto3

Jeg har ingen ideer, men åh hvor kan jeg huske første gang jeg var gravid og havde termin i januar, jeg blev bare SÅ skuffet over ingen gave baby en julegave. Det behøvede ikke at være en stor ting, men bare et par babysokker eller lign. Da jeg var gravid med nummer to, hvad jeg igen termin i januar måned, og igen fik baby ingen julegave. Tredie gang havde jeg først termin i april, så der synes jeg det var ok ikke at få noget til baby.

Så hvis du vælger at give en gave fra baby til bedsteforældrene skal du bare lige være opmærksom på at det kan være at baby ikke får gave af dem. (med mindre de selvfølgelig har sagt det!!!)

Anmeld

4. oktober 2010

Missi

Mumto3 skriver:

Jeg har ingen ideer, men åh hvor kan jeg huske første gang jeg var gravid og havde termin i januar, jeg blev bare SÅ skuffet over ingen gave baby en julegave. Det behøvede ikke at være en stor ting, men bare et par babysokker eller lign. Da jeg var gravid med nummer to, hvad jeg igen termin i januar måned, og igen fik baby ingen julegave. Tredie gang havde jeg først termin i april, så der synes jeg det var ok ikke at få noget til baby.

Så hvis du vælger at give en gave fra baby til bedsteforældrene skal du bare lige være opmærksom på at det kan være at baby ikke får gave af dem. (med mindre de selvfølgelig har sagt det!!!)

hihi misforstod vist lige din tråd...

Mej jeg har termin 26/1 så jeg forventer endelig ingen graver til den nye, men ved min mor køber noget hehe - det er hendes første barnebarn

Anmeld

4. oktober 2010

Mumto3

Missi skriver:

hihi misforstod vist lige din tråd...

Mej jeg har termin 26/1 så jeg forventer endelig ingen graver til den nye, men ved min mor køber noget hehe - det er hendes første barnebarn

Vores barn var også det første barnebarn på begge side.

Hvor er det søddt at din mor at købe noget! Sådanne små tilkendegivelser betyder bare så meget, specielt med den første.

Anmeld

4. oktober 2010

bøgelund

Mumto3 skriver:

forventer bestemt ingenting af dem til hende. hun er blevet RIGELIGT begavet af alle bedsteforældre.

men jeg kan simpelthen ikke vente til, at det bliver min tur til at sende julekort ud, give billeder af baby osv.  

så ku godt være der var nogle ideer til gaver, hvor det ikke er et must at baby er født..  

Anmeld

4. oktober 2010

serinasmor

Hejsa

jeg havde termin 26 dec sidste år .. hun blev så først født 5 jan men det kunne vi jo ikke vide på forhånd .. men vi gav intet specielt fra hende til bedsteforældre og mostre og onkler .. hun blev bare skrevet på kortet på gaven fra os andre .. man kan jo ikke give et billede af et ufødt barn ...men fordi ingen kunne vide hvornår vi blev forældre fik vi masser af gaver til baby ... det var jo ikke til at sige om hun kom ud til os før eller efter jul.. så folk følte sig "tvunget" til at købe gaver til hende også ... at de så sikkert har hygget sig med at købe små underlige babydimser er en helt anden sag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.