Er så frustreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.398 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

Becks

Min tid inde på CFC er aflyst på tirsdag..

Jeg var oppe på laboratoriet i Hvidovre for 5 uger siden, og få taget en masse blodprøver, som jeg blandt andet skulle have svar på, på tirsdag..

Fredag ligger der et brev fra CFC, at min tid er aflyst, da der er sygdom i mit blod! Blev en anelse mærkelig over dette brev. Får ringet til dem igår, og de er kede af, at det ikke står skrevet bedre. Men sagen er, at der er stafylikokker (staves) i NOGET af mit blod, ergo er det en sjuske fejl fra labs side af. Heldigvis er det ikke i de prøver som skal dyrkes i 5 uger.. Fik taget nye prøver fredag, som der forhåbentlig er svar på mandag. Skal så ringe i morgen og få en ny tid - Håber bare ikke jeg skal vente for lang tid..

Jeg havde sat min profil på standby torsdag, da jeg slet ikke magtede og læse om babyer og div. Jeg har været så nervøs over for samtalen tirsdag, hvad blodprøverne ville sige osv. Så havde brug for en pause - Men ja, kunne sgu ikke undværre jer længere haha..

Sad og tog mig selv i, igår at have seriøse abstinenser 

Humøret er blevet bedre, jeg er stadig meget nervøs for, at jeg ikke får børn, men igen, hvorfor skulle jeg ikke få det? Og nu har jeg jo også min aftale med Linda, at i Marts 2012, der er der en babyTutter her i huset 

Jeg har stadig ikke fået fortalt min far det, venter ligesom på den helt rigtige situation  Men det bliver snart! For kan mærke jeg så småt er ved og være klar til og fortælle ham og min papmor det..

Min søster vil ikke rigtig snakke om det, om det er fordi vi ikke har fortaæt det til min nevø på 13 det endnu eller om der ligger andet bag ved jeg ikke..

Min mor er stadig meget glad og ringer jævnligt og spørger ind til det hele.. Det er dejligt synes jeg, for hun har aldrig rigtig været der for mig, så det betyder meget for mig!!

De kollegaer jeg har fortalt det til, synes jeg er super sej, og forstår mig fuldt ud! Selv chefen  

Min skønne veninde, er lidt blandet med det, hun forstår mig 200 %, men hun sidder selv som enlig mor, min gudsøn er hos sin far hver 2 weekend, men hun synes stadig det er super hårdt, og er bange på mine vegne, fordi jeg intet aflastning vil få hver 2 weekend... Men hun er ikke i tvivl om, at jeg vil klare og kan!!

Det var lidt herfra..

God start på ugen til jer alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Mathilde

Hvor var det godt, at det bare var en sjuskefejl fra laboratoriet og IKKE noget der var i dit blod! Men super træls at din tid blev aflyst nu hvor du har været så nervøs for den samtale. Så pliver pinen bare trukket lidt længere

Dejligt at din mor viser interesse. Jeg kan godt forstå, at det betyder meget for dig

Anmeld

4. oktober 2010

<3

Hold da op et chok! Godt det bare var en fejl!

Og godt at du er tilbage

Anmeld

4. oktober 2010

Becks

Mathilde skriver:

Hvor var det godt, at det bare var en sjuskefejl fra laboratoriet og IKKE noget der var i dit blod! Men super træls at din tid blev aflyst nu hvor du har været så nervøs for den samtale. Så pliver pinen bare trukket lidt længere

Dejligt at din mor viser interesse. Jeg kan godt forstå, at det betyder meget for dig

Ja det har ikke været så fedt.. Men har heldigvis ået en tid allerede den 12/10, så det er dejligt..

Anmeld

4. oktober 2010

Becks

Kirle skriver:

Hold da op et chok! Godt det bare var en fejl!

Og godt at du er tilbage

Jep :-D

Og tak 

Anmeld

4. oktober 2010

Mathilde

Tutter skriver:

Ja det har ikke været så fedt.. Men har heldigvis ået en tid allerede den 12/10, så det er dejligt..

Okay så er det til at overskue

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

Det er da vildt uprofessionelt at sende dig sådan et brev! Jeg var selv blevet rasende

Det glæder mig at høre, din mor støtter dig og er der for dig, for der er selvfølgelig mange blandede følelser i det. Nu har vi lavet den aftale om, at du har en baby senest marts '12, så du skal slet ikke være nervøs for at du ikke får børn. Selvfølgelig gør du det.

Selvom det er hårdt at være enlig mor, er der også en masse fordele. Man har ikke en anden part, som absolut skal blande sig i alt, og man bestemmer selv det hele 100%. Du skal nok klare det og har jo også støtte i familien og venner.

Jeg  for en snarlig ny tid, så du kan komme ordentligt i gang med hele processen...

Anmeld

4. oktober 2010

Becks

Baagøe skriver:

Det er da vildt uprofessionelt at sende dig sådan et brev! Jeg var selv blevet rasende

Det glæder mig at høre, din mor støtter dig og er der for dig, for der er selvfølgelig mange blandede følelser i det. Nu har vi lavet den aftale om, at du har en baby senest marts '12, så du skal slet ikke være nervøs for at du ikke får børn. Selvfølgelig gør du det.

Selvom det er hårdt at være enlig mor, er der også en masse fordele. Man har ikke en anden part, som absolut skal blande sig i alt, og man bestemmer selv det hele 100%. Du skal nok klare det og har jo også støtte i familien og venner.

Jeg  for en snarlig ny tid, så du kan komme ordentligt i gang med hele processen...

Du er sgu så sød 

Og har fået en til den 12/10, så det er okay 

Anmeld

5. oktober 2010

Pige2009

Tutter skriver:

Du er sgu så sød 

Og har fået en til den 12/10, så det er okay 

Tak Super med en så hurtig tid

Anmeld

5. oktober 2010

Becks

Baagøe skriver:

Tak Super med en så hurtig tid

Ja det er så dejligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.