Hej Piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

Sofie

Ja.. undskylder så mange gange at jeg har været helt væk

Det har været lidt hektisk herhjemme efter fødslen af Mai

Jeg har kæmpet en lang hård kamp for at få amningen 100% op at kører, men den vil bare ikke.. så er efterhånden ved at vænne mig til, at Mai bliver flaskebarn som sine søskende..

Det har krævet mange mange tårer at nå til den erkendelse, da jeg VIRKELIG gerne ville amme 100% og virkelig havde sat mig op til det denne gang men ak.. der er stadig ikke nok mælk i babserne.. heller ikke selvom jeg ammede konstant.. der kommer bare ikke mere mælk hos mig..!!!

Jeg har døjet rigtig meget med mit ks ar.. av av av.. Sov på sofaen i stuen de første 3 uger, fordi jeg bare har haft så forbandet ondt

MEN Mai er fuldstændig fantastisk dejlig.. og alle smerter, tårer mm. værd.. er jo totalt nyforelsket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Sofie

Sofie skriver:

Ja.. undskylder så mange gange at jeg har været helt væk

Det har været lidt hektisk herhjemme efter fødslen af Mai

Jeg har kæmpet en lang hård kamp for at få amningen 100% op at kører, men den vil bare ikke.. så er efterhånden ved at vænne mig til, at Mai bliver flaskebarn som sine søskende..

Det har krævet mange mange tårer at nå til den erkendelse, da jeg VIRKELIG gerne ville amme 100% og virkelig havde sat mig op til det denne gang men ak.. der er stadig ikke nok mælk i babserne.. heller ikke selvom jeg ammede konstant.. der kommer bare ikke mere mælk hos mig..!!!

Jeg har døjet rigtig meget med mit ks ar.. av av av.. Sov på sofaen i stuen de første 3 uger, fordi jeg bare har haft så forbandet ondt

MEN Mai er fuldstændig fantastisk dejlig.. og alle smerter, tårer mm. værd.. er jo totalt nyforelsket

Øhhhh.. hvor sulan blev resten af mit indlæg af.. og alle mine billeder???????????

Nå men.. Peter kom til skade med sit knæ da han spillede kamp sidste lørdag og vi måtte på skadestuen om søndagen..

Intet er revet op eller lign (sagde lægen) men han humper stadig rundt og har en del smerter og har ikke været på arb endnu 8han prøver dog i morgen)

Jeg LOVER at finde ud af, hvor mange vi kommer og skrive det i morgen.. og undskylder igen.. her har været rimelig hektisk herhjemme syntes jeg..

Kh Sofie

PS.. og så lige billespam.. hvis billederne altså vil med denne gang..!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. oktober 2010

tumle81

Hej Sofie

Du får lige en

Det lyder som en hård start for jer. Det er jo hårdt nok at stå som helt ny mor igen uden alt det andet I nu døjer med. Jeg synes det er flot du har kæmpet så meget for at få amningen op at køre, og det er jo helt ok med flaske barn. Hun er mindst ligeså dejlig at se på

Jeg er spændt på at høre hvor mange du kommer med påp lørdag, da det har betydning for om jeg kan komme eller ej

God bedring med Peters knæ, håber snart det går i orden igen...

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.