Min datter er næsten lige blevet 1 år (18.sep) Hun har aldrig rigtig været syg andet end haft feber efter hver vaccinationer, fik sit 1 års stik den 15.sep.
Men sagen er den at der jeg hentede hende i DP i torsdags havde hun pludselig fået diarré (hun havde skiftet hende 3 gange på 20 minutter) hun har stadigvæk diarré på 4 dag nu og hendes numse er knald rød samt helt ødelagt
Hun skriger lige fra hun bliver lagt på pulsebordet og ca.5 minutter efter 
I nat var hun meget sløv og skreg sindssygt - hendes temperatur var der 38,8 - hun faldt i søvn igen og kl.8 stod vi op ..
Da jeg skifter hende blødte hun lidt fra hendes "sår" på numse og jeg tænkte at jeg ville gå ovenpå igen og bade hende - lod hende gå uden ble på mens jeg lige skiftede lillebror ligesom jeg skulle til at tage hende op af trappen ;
Krøllede hun sig sammen og skreg/græd helt vildt (det gjorde virkelig ondt - hun har aldrig grædt/skreget så meget før) og hun tissede lidt på gulvet ..
Vi har løbende af hele dagen taget hende temperatur og den falder ikke (har givet hende is, masser af vand, yoghurt og ristet brød med lidt smør på) men hendes temperatur er nu 39.1, hun er ikke som hun plejer (smilende, glad, render rundt og leger samt griner) hun gå os i lændene og leger meget lidt - i korte perioder ca.5-10 minutter er hun "mere" frisk .. Men hun er ikke fjern (staves?)
Hvad kan der være galt med hende? Skal jeg være bekymret ?
Hvor længe er det "okay" at have diarré?
Mvh en meget pylret mor..
Anmeld