Så kom jeg fordi halvvejs:) Jahuuuuuu det vildt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

Mka

Hej piger. Ja imorgen hedder den 21+0, Siger sørme +5 kg  Det er bare gået så stærkt. Gadvide om den sidste tid går lige så stærkt.. Er begyndt at kunne mærke hende uden på maven, det er altså en vild følelse

Jeg har det seriøst som om min mave er ved at springe, gør nærmest ondt. Og jeg har fundet 3 små blå prikker på maven, kan det være tegn på strækmærker??.

Var til misdannelsescanning i onsdags og det gik godt, hun var blevet en stor pige på 318g

Vil lige smide et billede at min mave som føles som en ballon

God aften til jer piger.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

B&J

Mka skriver:

Hej piger. Ja imorgen hedder den 21+0, Siger sørme +5 kg  Det er bare gået så stærkt. Gadvide om den sidste tid går lige så stærkt.. Er begyndt at kunne mærke hende uden på maven, det er altså en vild følelse

Jeg har det seriøst som om min mave er ved at springe, gør nærmest ondt. Og jeg har fundet 3 små blå prikker på maven, kan det være tegn på strækmærker??.

Var til misdannelsescanning i onsdags og det gik godt, hun var blevet en stor pige på 318g

Vil lige smide et billede at min mave som føles som en ballon

God aften til jer piger.

Super lækker baby hule og den sidder rigtigt godt på dig...

og tillykke med du er halvvejs

Anmeld

4. oktober 2010

BechHannibal

Tillykke med at det er en pige

Jeg er også i uge 22, med en lille pige

Hvornår mærkede du hende første gang indefra?? og mærker du hende hver dag nu? Det gør jeg nemlig, hun sover aldrig er lidt nervøs.

i øvrigt, super fin mave du holder dig

Anmeld

5. oktober 2010

Mka

BechHannibal skriver:

Tillykke med at det er en pige

Jeg er også i uge 22, med en lille pige

Hvornår mærkede du hende første gang indefra?? og mærker du hende hver dag nu? Det gør jeg nemlig, hun sover aldrig er lidt nervøs.

i øvrigt, super fin mave du holder dig

Mange tak   Hvor dejligt så får du også en pige med krudt i måsen

Da jeg begyndt at mærke hende uden på for ca en uge siden, det var også først der jeg faktisk mærkede hende inden i. Ved ikke om det er fordi jeg ikke vidste hvad jeg skulle mærke efter, eller om jeg bare har haft så travlt med job at jeg ikke har slappet nok af til at mærke det. Men for et par dage siden er der virkelig kommet gang i hende, og jeg kan mærke hende selvom at jeg har travlt på job Det er bare så fedt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.