Bil pynt/stickers/maling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.422 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

Susan1978

Jeg har sådan en gammel spand af en Fiat punto fra 96 og den er så kedelig og upersonlig, er der nogen der ved hvor man kan få "pynt" til biler ?

Jeg tænker lidt sådan nogle stickers eller sådan lign - jeg ku også selv male m fare for det ville blive ik så Nice ;)

Har i ikke nogle gode ideer og gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

merichs

Susan1978 skriver:

Jeg har sådan en gammel spand af en Fiat punto fra 96 og den er så kedelig og upersonlig, er der nogen der ved hvor man kan få "pynt" til biler ?

Jeg tænker lidt sådan nogle stickers eller sådan lign - jeg ku også selv male m fare for det ville blive ik så Nice

http://www.thansen.dk/products.asp?c=4319233534&n=1225798875

Der er i hvert fald lidt forskellige stickers

Anmeld

3. oktober 2010

Susan1978

Nå ja thansen selvfølgelig - men de er vist lige scooterfjæsagtige nok til mig ;)

Anmeld

3. oktober 2010

merichs

Susan1978 skriver:

Nå ja thansen selvfølgelig - men de er vist lige scooterfjæsagtige nok til mig

Haha ja det er jo lige det  Ved ikke om de har noget der er mere "tøset"

Anmeld

3. oktober 2010

Svei

Ej..det var da en skøn idé... du har jo set min bil og de mærker de holder bare...hvad kunne du tænke dig på, så kan jeg tale med Thomas skotte og få en god pris..

Anmeld

3. oktober 2010

Susan1978

Jbk skriver:

Ej..det var da en skøn idé... du har jo set min bil og de mærker de holder bare...hvad kunne du tænke dig på, så kan jeg tale med Thomas skotte og få en god pris..

Allerhelst retro blomster som dem man havde på vw rugbrødsbusserne i 70'erne :) men ja noget a la det :)

Anmeld

3. oktober 2010

Svei

Susan1978 skriver:

Allerhelst retro blomster som dem man havde på vw rugbrødsbusserne i 70'erne men ja noget a la det

Hvis du kan finde dem og printe et billede ud af dem så kan de laves...intet problem...hvor mange og hvilke str. så kan jeg få en pris...

Anmeld

3. oktober 2010

Mi

Susan1978 skriver:

Jeg tænker lidt sådan nogle stickers eller sådan lign - jeg ku også selv male m fare for det ville blive ik så Nice

Prøv at søge på carstickers på www.ebay.co.uk der er rigtig mange forskellige

Mvh Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

5. oktober 2010

ismo

Hejsa

Jeg har pyntet min bil med klister mærker fra det her firma og her kan man selv vælge størrelse og farver.

www.stickers.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.