Det kan da ikke være rigtigt? Endnu en problem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

Mira0911

Jeg kan slet ikke finde ud af Windows 7.... 

Når jeg skal overfører billeder fra digi kamera - Hvordan pokker gemmer jeg så album UDEN at skal have SDkortet i hver evig eneste gang når jeg skal bruge billeder? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

KarinaIda

MoarJ skriver:

Jeg kan slet ikke finde ud af Windows 7.... 

Når jeg skal overfører billeder fra digi kamera - Hvordan pokker gemmer jeg så album UDEN at skal have SDkortet i hver evig eneste gang når jeg skal bruge billeder? 

du opretter en ny mappe der hvor billederne skal ligge, derefter går du tilbage på SD-kortet hvor billederne ligger, markere dem alle, trykker på "klip billeder" og går så tilbage til den nyoprettede mappe og siger "sæt ind", så skulle de gerne ligge  fast på din ps, uden du skal have kort i hver gang...

Og så kan du jo vælge og slette billederne på kortet, når du har fået dem lagt ind på computeren fast!!

Anmeld

3. oktober 2010

Mira0911

KarinaIda skriver:

du opretter en ny mappe der hvor billederne skal ligge, derefter går du tilbage på SD-kortet hvor billederne ligger, markere dem alle, trykker på "klip billeder" og går så tilbage til den nyoprettede mappe og siger "sæt ind", så skulle de gerne ligge  fast på din ps, uden du skal have kort i hver gang...

Og så kan du jo vælge og slette billederne på kortet, når du har fået dem lagt ind på computeren fast!!

Tak for hjælpen... Det må jeg prøve... 

Anmeld

3. oktober 2010

KarinaIda

MoarJ skriver:

Tak for hjælpen... Det må jeg prøve... 

Håberdet gav bare lidt mening Og hjælper dig på vej.... Og ellers siger du bare til...

Anmeld

3. oktober 2010

Mira0911

KarinaIda skriver:

Håberdet gav bare lidt mening Og hjælper dig på vej.... Og ellers siger du bare til...

Det gjorde det... :) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.