har forsøgt mig med selvudløser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.075 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

CiSo

Og her er så resultatet... Hvorfor har jeg ikke en stor gravid mave? folk tror da bare jeg er små fed. Hvorfor bliver min mave mindre og mindre når andre kvinders mave bliver større og større op til termin?? Det har jeg ikke lige forstået?

Meeen, jeg glæder mig til at se indholdet af denne mave.. lillemand kom uuuuud! (jaja sophie, nu skal du jo lige have termin først.) Og jeg går helt sikkert over tid, så nu skal jeg ikke glæde mig for hurtigt..  

Han har det ihvertfald godt derinde, og tager på som han skal, som min jordemor sagde, kommer der jo ikke en sumobaby ud. Men han er lige som han skal være. Så er alt andet jo ligemeget, er det ikke?? 

God aften.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

merichs

Det er da en fin lille mave  Og så længe at han vokser som han skal, kan det joikke være bedre

Anmeld

3. oktober 2010

Carina1977

sophieamalia skriver:

Og her er så resultatet... Hvorfor har jeg ikke en stor gravid mave? folk tror da bare jeg er små fed. Hvorfor bliver min mave mindre og mindre når andre kvinders mave bliver større og større op til termin?? Det har jeg ikke lige forstået?

Meeen, jeg glæder mig til at se indholdet af denne mave.. lillemand kom uuuuud! (jaja sophie, nu skal du jo lige have termin først.) Og jeg går helt sikkert over tid, så nu skal jeg ikke glæde mig for hurtigt..  

Han har det ihvertfald godt derinde, og tager på som han skal, som min jordemor sagde, kommer der jo ikke en sumobaby ud. Men han er lige som han skal være. Så er alt andet jo ligemeget, er det ikke?? 

God aften.

Du ser da ikke småfed ud  faktisk har du en mere gravid mave, end jeg nogensinde havde.

Det var ikke nogen der kunne se at jeg var gravid. Faktisk troede folk ikke på mig, når jeg fortalte dem at jeg var gravid, fordi man kunne faktisk ikke se det. Havde det ikke været for scanningerne, så var jeg faktisk også selv kommet i tvivl *lol*

Pyt med at man ikke får stor mave, bare den lille har det godt

Pøj pøj med fødslen

Anmeld

3. oktober 2010

CiSo

merichs skriver:

Det er da en fin lille mave  Og så længe at han vokser som han skal, kan det joikke være bedre

Tusind tak, jaa det er jo også dejlig! Jeg må hellere stoppe med at klage..

Anmeld

3. oktober 2010

CiSo

Carina1977 skriver:

Du ser da ikke småfed ud  faktisk har du en mere gravid mave, end jeg nogensinde havde.

Det var ikke nogen der kunne se at jeg var gravid. Faktisk troede folk ikke på mig, når jeg fortalte dem at jeg var gravid, fordi man kunne faktisk ikke se det. Havde det ikke været for scanningerne, så var jeg faktisk også selv kommet i tvivl *lol*

Pyt med at man ikke får stor mave, bare den lille har det godt

Pøj pøj med fødslen

Tusind tak.. :-) Kan godt hører jeg skal stoppe med at beklage mig..  

Anmeld

3. oktober 2010

Mira0911

Super flot mave... :) 

Anmeld

4. oktober 2010

Mette.

Jeg synes du er smuk!  Maven har en fin størrelse, vær bare glad for du ikke fylder mere end nødvendigt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.