Update "Need some air"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.490 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

Shibby

Det gik godt!

Lucas nød virkelig at se sine forældre i samme rum uden problemer. Vi fik snakket og det var super!!

Jeg blandede mig ved at gå ind i stuen og hilse på christinas kæreste da jeg havde nogle ting jeg ville tale med ham om. Det gik godt

Der er nu blevet købt regntøj til lucas. Vi fik lige set det inden vi skulle afsted. Skønt. Så er det på plads! Helt hundrede der kommer noget lort i fremtiden men pt er problemet løst. Vi alle endte med at stå og grine..Tror jeg taler på alles vejne når jeg siger at der var en lettet stemning da isen var brudt

Fik desuden smalltalket lidt..Det jo en god start..hehe.. Det viser sig at både mig og peter & tommy og christina er igang med projekt baby

Der blev pjattet lidt med" Så ses vi måske på fødegangen osv ^^

Pyh..Alt i alt,-En god samtale. Godt jeg blandede mig!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

grinny

Jamen så endte det hele jo godt. Hvor er det dejligt for jer allesammen. Og godt i kunne pjatte lidt så det ikke virker så surt og trist det hele

Anmeld

3. oktober 2010

Carina1977

Shibby skriver:

Det gik godt!

Lucas nød virkelig at se sine forældre i samme rum uden problemer. Vi fik snakket og det var super!!

Jeg blandede mig ved at gå ind i stuen og hilse på christinas kæreste da jeg havde nogle ting jeg ville tale med ham om. Det gik godt

Der er nu blevet købt regntøj til lucas. Vi fik lige set det inden vi skulle afsted. Skønt. Så er det på plads! Helt hundrede der kommer noget lort i fremtiden men pt er problemet løst. Vi alle endte med at stå og grine..Tror jeg taler på alles vejne når jeg siger at der var en lettet stemning da isen var brudt

Fik desuden smalltalket lidt..Det jo en god start..hehe.. Det viser sig at både mig og peter & tommy og christina er igang med projekt baby

Supert at i fik det løst  

Det er helt klart også det bedste for drengen. og hvor er det fedt at i kan snakke sammen om tingene. Synes man alt for tit hører om forældre der ikke kan enes, og det er så synd for børnene

pøj pøj med det hele

Anmeld

3. oktober 2010

Mira0911

Dejligt at høre... :) 

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

Hvor er det bare dejligt at høre Det kan af og til betale sig at blande sig Held og lykke med projekt baby

Anmeld

3. oktober 2010

Shibby

Det er så dejligt. Tænk hvis jeg ikke havde blandet mig. Så havde vi ikke rykket os nogle steder-nogle af os. Det sgu fedt!

Anmeld

3. oktober 2010

quar20

Det varmer mit hjerte SÅ meget når jeg høre at forældre der er gået fra hinanden og fået nye kæreste KAN TALE SAMMEN og VISE SIG SAMMEN for barnet skyld..

Sådan var mine forældre DESVÆRRE ikke - så jeg ved hvilke spor det sætter sig..!!

Så kæmpe stort salver til JER ALLE..

Anmeld

4. oktober 2010

Gustavsmor

Shibby skriver:

Det gik godt!

Ja det er GULD værd for børnene når deres forældre kan snakke sammen uden at råbe af hinanden. Skønt for jer at I fik snakket jer frem til en løsning.....

Anmeld

4. oktober 2010

BabyStella!

Shibby skriver:

Det gik godt!

Har faktisk tænkt på hende; Christina. Hvordan kan det egentlig være at det er Peter som har Lucas?

Er måske lidt gammeldags, men er det ikke "altid" moderen som får barnet?

Anmeld

4. oktober 2010

>>Carina<<

BabyStella! skriver:

Har faktisk tænkt på hende; Christina. Hvordan kan det egentlig være at det er Peter som har Lucas?

Er måske lidt gammeldags, men er det ikke "altid" moderen som får barnet?

Har de ham ik 50/50? Syns jeg da Kath har skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.