Babymesse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.412 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

Maja_4000

Der er babymesse i københavn den 16. og 17. oktober ..
Er der nogle som har været til messe før ? Kan det anbefales ?
Og er der penge at spare ? Eller kan man bare få et overblik over hvad der findes ? :p

Se evt. www.babymessen.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Maja_4000

Slet ingen ?

Anmeld

3. oktober 2010

Bellinda89

ØV!! Der er jeg på Færøerne!

Ville jeg ellers gerne have været til (:

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

Maja_4000 skriver:

Der er babymesse i københavn den 16. og 17. oktober ..
Er der nogle som har været til messe før ? Kan det anbefales ?
Og er der penge at spare ? Eller kan man bare få et overblik over hvad der findes ? :p

Se evt. www.babymessen.com

Der plejer ikke at være særlig mange penge at spare på babymesserne, men mest fremstød for de forskellige udstillere og stande...

Anmeld

3. oktober 2010

Maja_4000

Baagøe skriver:

Der plejer ikke at være særlig mange penge at spare på babymesserne, men mest fremstød for de forskellige udstillere og stande...

Øv altså :b Håbede lige jeg kunne score en billig pusletaske f.eks.

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

Maja_4000 skriver:

Øv altså :b Håbede lige jeg kunne score en billig pusletaske f.eks.

Du ka være heldig, men det plejer ikke at være kotume med de super gode tilbud, synes jeg

Anmeld

3. oktober 2010

LIZO

jeg har været derinde hvert år...

synes det er hyggeligt. sidste år i okt var der ikke så meget som i maj. men det var nyt osv. kan se der er noget mere i år.

der er lidt penge at sparer.  der er nogle fede pusletasker. forskelligt tøj osv. og en masse prøver..  jeg skal købe sutter. gør jeg hvert år. det er billigere end at kæbe dem på nettet

der koster normalt 80 kr at komme ind. men du kan på vores børn printe en billet ud. så i kan komme 2 ind for 1 pris..

Anmeld

3. oktober 2010

Maja_4000

LIZO skriver:

jeg har været derinde hvert år...

synes det er hyggeligt. sidste år i okt var der ikke så meget som i maj. men det var nyt osv. kan se der er noget mere i år.

der er lidt penge at sparer.  der er nogle fede pusletasker. forskelligt tøj osv. og en masse prøver..  jeg skal købe sutter. gør jeg hvert år. det er billigere end at kæbe dem på nettet

der koster normalt 80 kr at komme ind. men du kan på vores børn printe en billet ud. så i kan komme 2 ind for 1 pris..

Dét var et godt tip :p Det vil jeg da benytte i hvert fald (:
Håber de har en bystroom taske .. Har set , at de i hvert fald er dér , så det kan jo være

Anmeld

3. oktober 2010

lululupo

Hej jeg var der sidste år, og synes det var super... Købte både billigt tøj fra bla petit bateau og kørepose fra stokke til en foræringspris...

Anmeld

3. oktober 2010

dorthemus

Jeg købte også en del og sparede 50 %...skal klart derind igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.