Tante Rosa...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

twinboys

Hejsa hvad sker der lige for min krop...

I fredag for en uge siden fik jeg tante Rosa på besøg med hendes lille røde kuffert med de små hvide pakker i...

Havde virkelig stormflod hele weekenden og tirsdag var hun rejst hjem igen

Pludselig lige idag for 3 min. siden vendte hun tilbage med lidt brunt snat og frisk rødt blod...

Hvad er nu det???

Jeg tager ikke p-piller og er ikke gravid og manden har fået det gyldne snit, så jeg kan ikke blive gravid, jo selvfølgelig hvis jeg hopper i kanen med en anden... men det gør jeg ikke

Forstår bare ikke at jeg nu skulle allerede lidt over en uge efter skal have besøg af hende igen...

Ingen mens-smerter... men det plejer jeg nu heller ikke have...

Hvad er nu det???

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

twinboys

twinboys skriver:

Hejsa hvad sker der lige for min krop...

I fredag for en uge siden fik jeg tante Rosa på besøg med hendes lille røde kuffert med de små hvide pakker i...

Havde virkelig stormflod hele weekenden og tirsdag var hun rejst hjem igen

Pludselig lige idag for 3 min. siden vendte hun tilbage med lidt brunt snat og frisk rødt blod...

Hvad er nu det???

Jeg tager ikke p-piller og er ikke gravid og manden har fået det gyldne snit, så jeg kan ikke blive gravid, jo selvfølgelig hvis jeg hopper i kanen med en anden... men det gør jeg ikke

Forstår bare ikke at jeg nu skulle allerede lidt over en uge efter skal have besøg af hende igen...

Ingen mens-smerter... men det plejer jeg nu heller ikke have...

Hvad er nu det???

Majbritt

Ingen der kan hjælpe...

Anmeld

3. oktober 2010

klmf

Æhm.... Ved ikke lige om jeg tør skrive det....

Da min mor begyndte at gå i overgangsalderen, blev hendes menstruationer voldsommere og meget uregelmæssige. Dukkede op på de mest uventede tidspunkter og så var det ellers bare med dobbelt-beskyttelse.

Men tror da ikke liiiiiiige du har alderen til det, så hvis du bliver ved med at opleve det, så ville jeg snakke med lægen om det.

Anmeld

3. oktober 2010

twinboys

lotchen skriver:

Æhm.... Ved ikke lige om jeg tør skrive det....

Da min mor begyndte at gå i overgangsalderen, blev hendes menstruationer voldsommere og meget uregelmæssige. Dukkede op på de mest uventede tidspunkter og så var det ellers bare med dobbelt-beskyttelse.

Men tror da ikke liiiiiiige du har alderen til det, så hvis du bliver ved med at opleve det, så ville jeg snakke med lægen om det.

iiiihhhh  nej håber da ikke at jeg er nået dertil... det er også første gang... men jeg er nu kun 35år og jeg vil ikke allerede være gammel  og grå.. griner

Majbritt

Anmeld

3. oktober 2010

klmf

twinboys skriver:

iiiihhhh  nej håber da ikke at jeg er nået dertil... det er også første gang... men jeg er nu kun 35år og jeg vil ikke allerede være gammel  og grå.. griner

Majbritt

He he, nej det er ikke lige tiden til det endnu så

Kan jo også bare være en engangs-foreteelse!

Anmeld

3. oktober 2010

twinboys

lotchen skriver:

He he, nej det er ikke lige tiden til det endnu så

Kan jo også bare være en engangs-foreteelse!

min veninde mener det er noget der ikke er kommet helt med i første omgang... det er stadig brunligt efter jeg har tisset...

<Majbritt

Anmeld

3. oktober 2010

mortilflere

twinboys skriver:

Majbritt

jeg er 38 år og har været i overgangs alderen i 4½ år ......

Anmeld

3. oktober 2010

twinboys

mortilflere skriver:

jeg er 38 år og har været i overgangs alderen i 4½ år ......

ejjjjjjjjjjjjjjjjj altså det vil jeg ikke endnu....

Majbritt

Anmeld

3. oktober 2010

mortilflere

twinboys skriver:

ejjjjjjjjjjjjjjjjj altså det vil jeg ikke endnu....

Majbritt

Man kan få det stoppet

Jeg gad ik havde fået de børn jeg skulle ha LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.