Hey Koldingtøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.430 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. februar 2008

AnneMette34

Skal vi snart mødes igen måske engang i næste uge???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2008

sbs78

den er jeg med på:D

Anmeld

11. februar 2008

Kristina V

Den er jeg også med på. Ska bare til jobsamtale kl ti tirsdag, babysvømning onsdag og torsdag ska jeg til guldbryllup, så har kun mandag lidt tirsdag og så fredag(?) Håber ikk jeg er for besværlig, hihi..

Anmeld

11. februar 2008

Altså i uge 8?!! Skal bare lige være helt sikker :)
Hvis det kan blive fredag ville det passe mig fint!!?
I "kvarterhuset" igen?

Kristina: Ved du at babysvømning er aflyst i denne uge? ...ellers gør du det nu :)

Anmeld

11. februar 2008

sbs78

fredag den 22 kan jeg også.
Kvarterhuset er fint med mig:)

Anmeld

11. februar 2008

Kristina V

Kanon er fredag så en date?

Anne: Jo det sagde hun. Det var bare mega sjovt. Manden har taget fri de sidste gange der er, han var helt vild. Er gået amok i aktiviteter, i starter til Squash manden og jeg, svigermor glaskunst, og så kunne jeg godt tænke mig at starte til yoga.. Skønt at få rørt sig for en gangskyld. 8D

Anmeld

11. februar 2008

Ja hvis fredag passer for alle mand så lad os sige det er en date :) Og måske vi kunne blive en lidt større flok end sidst?!!

Kristina: Ja I går da rigtig til den:D Herhjemme blir det "bare" til en løbetur til mig hver 2. dag og lidt jernpumpning i fitnessworld de øvrige dage til Jacob :))
Dejligt at de begge var så glade for svømningen.. Det nyder Kristian og jeg også helt vildt. Så overvejer at tage holdet om igen hvis der er plads! Ville også frygtelig gerne gå til noget baby rytmik, men holdet på musikskolen er booket op og der starter først et nyt efter sommerferien og jeg har prøvet at maile til fof hvornår de starter hold igen men får ikke noget svar :@

Anmeld

12. februar 2008

AnneMette34

Bliver det fredag i næste uge så????? Og hvem bestiller et rum???:DOg hvad tid?? ups mange spørgsmål..:$

Anmeld

13. februar 2008

Lulle25

Kan også fredag d. 22 feb. hvor, hvornår og hvordan? Hvis det skal være i kvarterhuset igen, skal vi have det bestilt igen... :)
kh Louise

Anmeld

13. februar 2008

Kristina V

Hellooo Lulle..

Havde du ikk nummeret til ham manden??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.