Eget værelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

linemus

Sofie sover i sin egen seng på vores soveværelse. I hvert fald de første par timer, og så sover hun sammen med mig resten af natten. Manden er begyndt at snakke om, at hun snart skal ind på sit eget værelse, og vi lister også i seng om aftenen for ikke at vække hende. Alligevel bryder jeg mig ikke om tanken om, at hun skal være så langt væk. Hendes værelse er ovenpå, mens vores er nedenunder.

Hvornår kom/skal jeres baby på eget værelse? Og hvornår gjorde I det med evt. søskende?

Hvad sover jeres forresten i? Sofie ligger i tremmesengen nu efter at have ligget i liften, som er blevet for lille, men tremmesengen virker så enorm til hende, og jeg tror ikke hun kan lide den.

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Tdittmann

Anders har sovet på eget værelse fra han var 14 dage gammel men det ligger også lige ved siden af vores.

Han sover i tremmesengen, hvor jeg har sat sengeformindskere i så sengen ikke føles så stor.

Anmeld

3. oktober 2010

BellaT

Malia bliver nok ret gammel inden hun flytter på eget værelse. Omkring 1-års alderen vil jeg tro. Medmindre at hun kommer til at sove dårligt hos os selvfølgelig.

Hun sover i sin lift i tremmesengen ved siden af vores seng. Sover hun i tremmesengen uden lift vågner hun mange gange.

Anmeld

4. oktober 2010

jlp90

Lærke sover i mellem os og tror ikke det ændre sig foreløbigt. Hun er nu 4 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.