sex lyst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.277 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. juli 2008

Anonym trådstarter

hej alle sammen..

sidden mig og min forlovet har fået hvors datter sammen har hvors indtimestunder flade meget.

og i det sidste stykke tid har jeg følt af når vi endelig har sex af jeg så ikke kan tilfresstille ham som før hen..
og jeg kan se og mærke på ham det går ham på. når vi går sammen ud og handle eller bare en tur gennem byen så nusser, og holder vi ikke i hånd mere.
vi glider længer og længer væk fra hinanden og jeg ved af han elsker mig og omvent..

så jeg har brug for nogle råd om af få kærligheden og i hede stunder tilbage i hvors liv inden det er for sent..

hilsen en meget trist mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2008

MorCamilla

Kære Anno..

Nu ved jeg ikke lige hvor gammel jeres datter er, men hvis hun ikke er mere end nogle måneder, så tror jeg at det er meget normalt at sexlivet ikke helt fungere som før.. Da man lige skal have lidt tid til at vende sig til mor/far rollerne.. Sådan var det her...;)

Den med at gå en tur ned gennem byen eller ned og handle hvor I ikke holder i hånden eller nusser mere, har du prøvet bare at tage hans hånd?? Måske han er usikker på om du vil gå og holde i hånden mere.. Håber du forstår hvad jeg mener..(?)

Men vigtigst af alt ta en snak om tingene, åben dig, fortæl ham hvordan du har det og at du føler at tingene ikke går helt som de skal.. Måske han også har det sådan, men ikke "tør" at sige noget...

Så længe I elsker hinanden, så er der også en grund til at blive ved med at prøve(L)

Alt held og lykke her fra...

Knus fra Camilla.

Anmeld

29. juli 2008

Anonym trådstarter

jamen hun er 15mdr. ja det har jeg men så trækker han hånd til sig

Anmeld

29. juli 2008

miver

Kære anno

Hvad med evt. at prøve at pifte det lidt op feks. gå på erotik messe ( det vare sælvfølgelig lidt tid før det kommer igen mener der kommer igen til efteråret i kbh hallen )Så kunne man kigge lidt på butikkerne i kbh og måske købe lidt nyt undertøj ;o)
Måske kunne der være noget der der ville kunne tænde gnisten igen ;o) ikke at man behøver at købe noget bare stemningen og så det i gør det sammen (hvor jeres datte evt. kunne blive passet ) .

Jeg synes osse det er vigtigt at i får talt ud om tingne Kæmp for det (H)

pøj pøj herfra ønsker for jer i snart finder en god løsning ;)

knus mie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.