Joggingtøj til gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.261 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

mor_sabina

Hej er der nogen der er stødt på joggingtøj/hjemmetøj til gravide?

Står og mangler et lækkert tullesæt og gerne i farve. Kan kun finde et i h og m og der er kun grå og sort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

quar20

Altså jeg har købt sådan en velur sæt i føtex.. Det går jeg og tuller i herhjemme og det er smadder lækkert..!!

Det kostede kun 60kr pr. del..!!

Jeg har i Lilla

Anmeld

2. oktober 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

Altså jeg har købt sådan en velur sæt i føtex.. Det går jeg og tuller i herhjemme og det er smadder lækkert..!!

Det kostede kun 60kr pr. del..!!

Jeg har i Lilla

Det er ikkee decideret ventetøj vel? Kunne være jeg skulle prøve et, kan nok lige overkomme prisen

Anmeld

2. oktober 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Det er ikkee decideret ventetøj vel? Kunne være jeg skulle prøve et, kan nok lige overkomme prisen

Nej er det ikke, men det er smadder lækkert, og syntes det er SÅ lækkert at have på..! Jeg plejer at kalde det mit aftens outfit ..

Ja det er da møg billigt - og syntes ikke det blir hurtigt grimt som noget godt kan blive

Anmeld

3. oktober 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

Nej er det ikke, men det er smadder lækkert, og syntes det er SÅ lækkert at have på..! Jeg plejer at kalde det mit aftens outfit ..

Ja det er da møg billigt - og syntes ikke det blir hurtigt grimt som noget godt kan blive

Har set kvickly har noget i denne uge til 149 så det skal jeg lige ned og se idag, og så bestilte jeg et ved hogm. Kan slet ikke passe noget mere, så synes 3 mrd er lang tid

Anmeld

3. oktober 2010

Isabella_mor

jeg har selv det grå fra h&m..  blusen er lidt stor i det og passer nok til slutningen af graviditeten. men bukserne er ENORMT dejlige at have på for der er ingenting der strammer... dem er jeg bare så glad for.. at jeg faktisk overvejer at anskaffe mig det sorte par også.. 

Anmeld

3. oktober 2010

mor_sabina

isabellamor skriver:

jeg har selv det grå fra h&m..  blusen er lidt stor i det og passer nok til slutningen af graviditeten. men bukserne er ENORMT dejlige at have på for der er ingenting der strammer... dem er jeg bare så glad for.. at jeg faktisk overvejer at anskaffe mig det sorte par også.. 

Uhh det er jeg glad for at høre så glæder jeg mig til mit kommer. Købte også to sæt i kvickly idag, de sad også fint, og så kostede de jo ikke alverden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.