avavav!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

865 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

Rikkeas

hey guys, jeg har virkelig.. brug for noget hjælp her..

jeg er 34 + 4 med mit første barn, og er 20 år - bare lige til kort info.

Jeg har 2 gange besøgt mit fødested, fordi jeg har så sindsygt ondt i maven - som om jeg skal til at have menses.. det er ikke de der ligamentsmerter - de føltes.. anderledes..

på fødegangen opdagede de så at jeg har hæmolytiske streptokokker grp b, og jeg har været i behandling for det flere gange, og det kommer bare tilbage.

men alligevel, er jeg bare.. konstant plaget af de her smerter, det gør så forfærdelig ondt, og jeg kan ikke holde det ud.

Livmorhalsen er ikke ved at blive udslettet, og den udvides ikke når jeg får en plukvee.

Hjælp mig lidt piger, hvad er det her for noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Lone Jakobsen

faldt lige over denne her.

synes bestemt ikke det lyder rart, så ville lige oppe den en gang for at se om andre kan hjælpe dig

Anmeld

10. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

rikkeas skriver:

hey guys, jeg har virkelig.. brug for noget hjælp her..

jeg er 34 + 4 med mit første barn, og er 20 år - bare lige til kort info.

Jeg har 2 gange besøgt mit fødested, fordi jeg har så sindsygt ondt i maven - som om jeg skal til at have menses.. det er ikke de der ligamentsmerter - de føltes.. anderledes..

på fødegangen opdagede de så at jeg har hæmolytiske streptokokker grp b, og jeg har været i behandling for det flere gange, og det kommer bare tilbage.

men alligevel, er jeg bare.. konstant plaget af de her smerter, det gør så forfærdelig ondt, og jeg kan ikke holde det ud.

Livmorhalsen er ikke ved at blive udslettet, og den udvides ikke når jeg får en plukvee.

Hjælp mig lidt piger, hvad er det her for noget?

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig... ville bare høre om du havde fået det bedre :-)

Anmeld

10. oktober 2010

Rikkeas

Nej jeg har det ikke bedre, det er træls..

men jeg har 3½ uge til termin, så jeg må klare mig

Anmeld

10. oktober 2010

Pige2009

rikkeas skriver:

Nej jeg har det ikke bedre, det er træls..

men jeg har 3½ uge til termin, så jeg må klare mig

Det lyder da bestemt ikke rart med alle de plukveer, som jeg går ud fra det er. Hvad siger de på FG eller hos din læge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.