Brændeneller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.703 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. juli 2008

MorCamilla

Hejsa Alle i skønne tøser... Mikkel løb lige ind i et ordenlig hjørne af bedstemors have i dag, hvor der stod brændeneller... Og det stakkels pus brændte sig self. på dem... :'( Hvor til min svigerinde er inde og hente tandpasta og smørre på hans ben, der hvor han brændte sig... og [rød]DET VIRKEDE[/rød], efter små 2 minutter holdte han op med at pylre og snakke om at det gjorde ondt..:D Ville lige dele det med jer, hvis I skulle komme ud for det sammen;) Knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

Stumpen

Genialt.. Tak for tippet....Mener også at kunne huske at mælk tager smerten..
(H)

Anmeld

3. august 2008

st

Ellers hjælper det også at gnubbe saften ud af bladene, og smøre stedet hvor de hvide prikker kommer frem.
Men tandpasta er bedst.

st.

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

eller en rå kartoffel man skære over, og lader ungerne sidde og smørre med, det er også genialt!

til de voksne kan jeg så fortælle at dupper mman med salmiakspiritus, så mærker man heller ikke til dem!
men der er self. en lidt mere usund facon!

Anmeld

3. august 2008

st

Salmiakken siges også at tage smerten ved et hvepse-stik. Men så kan man jo bare håbe på at det ikke bliver daglig kost at blive stukket af sådan en fætter. Kunne heller ikke forstille mig at det er det sundeste i verden.

Her har vi dog købt sådan en hvepse-gift-suger på apoteket. Den er effektiv, og tager den gift, som hvepsen skyder ind. Derved gør det ikke efterfølgende nær så ondt som hvis det stads ikke kom ud.

st.

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

åh ja, den glemte jeg, den med salmiakken er også genial til myg...men der er så manga andre fine ting man kan komme på i stedet for det sprøjt, men har man ikke andet, ja så er det sgu godt at vide...lol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.