vores babyers fødselsdage... juhuuue!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.481 visninger
45 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

misslea

Hej skønne tøser i oktobergruppen....

Blev lige inspireret af et foreslag forleden og tænke.... SÆÆÆFØLI' skal vi da have en liste over, hvornår vores dejlige unger bliver født!!!!

Nu har vi jo så længe kunne kigge på terminslisten, meeeen nu begynder de små spirrer jo at poppe ud, så lad os da følge med i, hvornår de dejlige unger har fødselsdage!!!!

Altså... nu kan jeg jo desværre ikke være den, der starter den, da vores lille tøs vidst nok har besluttet sig for at betale en måneds mere husleje derinde.... (hmm...), men jeg tænker noget i retning af:

Brugernavn: barnets navn, dato, tidspunkt

Håber I vil være med

Mange fra Lea

Og pøj pøj til alle os, som stadig venter på BABYYYYYY!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

oo

jaaaaa! god ide! der er jo allerede et par oktoberbørn der har besluttet at møde verden

og der er forresten flere der har meldt sig til krejleraftale, Lea så hvis alt går vel blir der babyboom uden lige i løbet af den næste uge

Anmeld

2. oktober 2010

Bas

misslea skriver:

Hej skønne tøser i oktobergruppen....

Blev lige inspireret af et foreslag forleden og tænke.... SÆÆÆFØLI' skal vi da have en liste over, hvornår vores dejlige unger bliver født!!!!

Nu har vi jo så længe kunne kigge på terminslisten, meeeen nu begynder de små spirrer jo at poppe ud, så lad os da følge med i, hvornår de dejlige unger har fødselsdage!!!!

Altså... nu kan jeg jo desværre ikke være den, der starter den, da vores lille tøs vidst nok har besluttet sig for at betale en måneds mere husleje derinde.... (hmm...), men jeg tænker noget i retning af:

Brugernavn: barnets navn, dato, tidspunkt

Håber I vil være med

Mange fra Lea

Og pøj pøj til alle os, som stadig venter på BABYYYYYY!!!!!

Rigtig god initiativ

Glæder mig til at ku skrive det, har termin d 11. men håber STÆRKT at prinsessen vil komme lidt før

Anmeld

2. oktober 2010

misslea

Tjuhl skriver:

jaaaaa! god ide! der er jo allerede et par oktoberbørn der har besluttet at møde verden

og der er forresten flere der har meldt sig til krejleraftale, Lea så hvis alt går vel blir der babyboom uden lige i løbet af den næste uge

Heheh... ja - det kan jeg forstå - SEJT!!!!

Anmeld

2. oktober 2010

norup81

Rigtig god ide, men jeg kan heller ikke starte den, da min bebs endnu ikke har valgt at ville se dagens lys selvom han er ventet med spænding.

Anmeld

2. oktober 2010

Slettet

Rigtig god ide! ...Puha jeg trænger virkelig til, at kunne skrive Buster på denne liste *suk* Jeg kan ikke rejse mig uden at få en plukve - jeg får rigtige veér engang imellem (hvilket er både fysisk og psykisk hårdt) og så er jeg bare træt træt træt

Anmeld

5. oktober 2010

Pocha

Jamen jeg kan da godt prøve at starte den... Jeg ved ikke helt hvordan den skal se ud, men nu prøver jeg at starte.

1. Pocha, termin 8. oktober 2010, født 29. september 2010, pige

Anmeld

9. oktober 2010

fit_fys

T.K. termin: 26. oktober, født 4. oktober, dreng

Anmeld

9. oktober 2010

Camillee

Camillee: termin 3 oktober, født 28 august, Elias <3

Anmeld

9. oktober 2010

minbaby

Camillee: termin 3 oktober, født 28 august, Elias <3

Minbaby. Termin 20. oktober, født 8. oktober pige, Lærke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.