Ødelæggende....:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

880 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

VIPpigen

Ved ikke om det er den rigtige kategori, men ville ikke ligge den under graviditet, hvis nogen skulle blive stødt på forsiden.

Men hvad helved gjorde i andre når i havde sex og fik plukveer, jeg får fniller af det, det er hver gang, og der går ikke lang tid efter vi er gået i gang så begynder de, og nogen af dem er fanme slemme. Jeg kan slet ikke nyde vores sexliv længere, og bare pga plukveer har jeg ikke lyst til sex. Eller jo, har lyst, men ved den bliver ødelagt når de begynder.

Nogen ideer til hvad pokker vi gør så vi igen kan få det op at køre, for det mangler...

Og hvad gjorde i med maven?? Den er altså i vejen

HJÆLP.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

mortilflere

Pluk lære man at se bort fra

Ud med røven på kanten af sengen og så må han stå op

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

Mange har plukveer ved sex, da ens underliv jo bliver stimuleret, men ellers er det jo bare med at være kreativ. Dig oven på ham eller ham bag dig f.eks.

Anmeld

3. oktober 2010

VIPpigen

Vi har fanme prøvet en del, men syntes bare altid de kommer. Prøvede på spisebordet, for så kunne jeg stadig ligge og slappe af uden at spænde i maven... Men nops, der kom de også. Så vi eksperimentere videre.

Anmeld

8. oktober 2010

Lille Du

Din krop danner oxytocin, når du har velbehag. Oxytocin er også det hormon, som får din livmoder til at lave veer. Så derfor kan der måske godt være en sammenhæng der. Altså mellem din nydelse og plukveerne.

kh Christine

Anmeld

8. oktober 2010

VIPpigen

Lille Du skriver:

Din krop danner oxytocin, når du har velbehag. Oxytocin er også det hormon, som får din livmoder til at lave veer. Så derfor kan der måske godt være en sammenhæng der. Altså mellem din nydelse og plukveerne.

kh Christine

Ahaaa..... Hmm, hvorfor er det så de siger at det gør ondt at føde??? Ej, spøg til side..

Men det er rart lige at vide hvorfor kroppen gør som den gør.

Anmeld

8. oktober 2010

SussieThyssen

VIPpigen skriver:

Ved ikke om det er den rigtige kategori, men ville ikke ligge den under graviditet, hvis nogen skulle blive stødt på forsiden.

Men hvad helved gjorde i andre når i havde sex og fik plukveer, jeg får fniller af det, det er hver gang, og der går ikke lang tid efter vi er gået i gang så begynder de, og nogen af dem er fanme slemme. Jeg kan slet ikke nyde vores sexliv længere, og bare pga plukveer har jeg ikke lyst til sex. Eller jo, har lyst, men ved den bliver ødelagt når de begynder.

Nogen ideer til hvad pokker vi gør så vi igen kan få det op at køre, for det mangler...

Og hvad gjorde i med maven?? Den er altså i vejen

HJÆLP.....

Kan sige at for mig har sex under graviditet overhovedet ikke været spor morsomt, for jeg fik også plukveer en mas.
Og uanset hvad vi prøvede, så var der bare ikke noget at gøre.
Så der er nok ikke andet at gøre end at væbne sig med tålmodighed, og så tage revanche når I har fået bebsen
Kærligst
Sussie

Anmeld

8. oktober 2010

VIPpigen

SussieThyssen skriver:

Kan sige at for mig har sex under graviditet overhovedet ikke været spor morsomt, for jeg fik også plukveer en mas.
Og uanset hvad vi prøvede, så var der bare ikke noget at gøre.
Så der er nok ikke andet at gøre end at væbne sig med tålmodighed, og så tage revanche når I har fået bebsen
Kærligst
Sussie

Vi eksperimentere en del, og har indtil nu fundet en som hvertfald ikke gav plukveer. Så vi prøver bare en masse, og så er maven jo ved at være i vejen også, så det er nu der skal prøves en masse nyt af... Tak for google

Anmeld

8. oktober 2010

SussieThyssen

VIPpigen skriver:

Vi eksperimentere en del, og har indtil nu fundet en som hvertfald ikke gav plukveer. Så vi prøver bare en masse, og så er maven jo ved at være i vejen også, så det er nu der skal prøves en masse nyt af... Tak for google

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.