Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puha er jeg ikke bare kæmpe efterhånden? ...Uge 38 og det er jo skønt - jeg har haft veér et par gange, men som det kan ses er de ikke blevet til noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke en flot mave. Ve-støv og krysende fingre for han snart kommer ud af hulen.
Swips.. skriver: Puha er jeg ikke bare kæmpe efterhånden? ...Uge 38 og det er jo skønt - jeg har haft veér et par gange, men som det kan ses er de ikke blevet til noget
Hold da op en flot stor mave Det må da være svært for dig at sove om natten
Mette. skriver: Sikke en flot mave. Ve-støv og krysende fingre for han snart kommer ud af hulen.
Tak for vestøv! Det ville godt nok være dejligt med en fødsel i den næsmeste fremtid
sofie85 skriver: Hold da op en flot stor mave Det må da være svært for dig at sove om natten
Ja særligt det der med at vende sig i sengen er hårdt - den er jo ikke bare stor men også tung
jo du er stor ! hehe men den er rigtig flot, er også kæmpe stor selv :p hehe
ej hvad er der med de veer, jeg har dem helde tiden ''drilleveer'' som jeg kalder dem, synes det er så irreterende :b
Ihh jo! Din mave er kæmpe! Men også super flot!! Jeg kan godt forstå at du er utålmodig efter at de gode veer kommer flyvende!! Jeg synes det ligner at din mave er sunket lidt? Altså den er sådan helt flad ovenpå, som om barnet har lagt sig godt tilrette med hovedet heeeelt nede i bækkenet? Det kan da i alt fald være et godt tegn!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128