har i født?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.412 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. juli 2008

stine

hejsa

det er altså ikke meget der er sket her inde på juli terminen.

nå men jeg vil bare fortælle at jeg har fået min lille søn Jeppe Frej. han blev født ved akut(pga. uk) kejsersnit den 23. juli. han er fin og dejlig og indtil videre ret fredelig og nem at gøre tilpas.

hvad med her andre har i født

kh Mette og Jeppe Frej nu 5 dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2008

Louise_T

Jeg født min datter Filippa d. 24.07... hun vejede 3580 g og var 52 lang(L)

Anmeld

20. december 2008

betina1969

Jeg fødte Magnus d.25/7.
Han var 42 lang og vejet 1578 gram, en lille fyr men også født 10 uger for tidligt . Men nu han blevet en stor dreng på 7000 g

Anmeld

27. december 2008

vivian

Hej, jeg fødte en dejlig Magnus den 9 Juli, han vejede 3000g og 50 cm 7 uger fortidligt, idag er han 73 cm og 8 kg, så man må sige at han er kommet med, Han er dejlig nem ikke meget skrig og skrå, sover heller ikke dagen/natten væk, men så længe der ikke er sure miner går det jo nok

Anmeld

29. december 2008

betina1969

vivian skriver:

Hej, jeg fødte en dejlig Magnus den 9 Juli, han vejede 3000g og 50 cm 7 uger fortidligt, idag er han 73 cm og 8 kg, så man må sige at han er kommet med, Han er dejlig nem ikke meget skrig og skrå, sover heller ikke dagen/natten væk, men så længe der ikke er sure miner går det jo nok

Hej Vivian.
Han var da en stor gut, når du nu fødte 7 uger før tid .
Jeg fødte jo min Magnus 10 uger før tid, han er også dejlig nem, har sovet igennem siden han var 3 mdr, det rart når der ingen problemer er, når de nu er født så meget for tidligt
Hej fra Betina

Anmeld

21. januar 2009

Avi

HAHA troede jeg var inde på det forkerte år!!!!!
Jeg er helt ny her og ville da lige ind og kigge på denne gruppe .....
Jeg har født David d. 14 Juli 2008 Han tog en god stund om at komme ud"38 timer" og vendte i stjernestilling...avs Men var da hurtigere end sin søster hehe "52 timer"

David vejede 4330 g. og målte 55 cm.
Han er nu 6 mdr. og har rundet de 9,2 kg. og måler 72 cm.
Han spiser alt og sidder i højstol og møver sig rundt i hele stue-alrum og åbner skuffer!!!!
Han er bare en rigtig nem og glad dreng og er vild med sine søskende og dyr - har selvfølgelig allerede været på hest hehe.....
knus avi og david

Anmeld

24. marts 2009

JonTri

Jeg fødte ved acut kejsersnit, den 3 juli 08. En dreng på 3905 og 54 cm... Nu ca 10 kg og klar til dagpleje - om 1½ måned...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.