Römer Baby Safe Sleeper - ny pris.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. oktober 2010

Skouboe

Celina78 skriver:

Vil lige høre hvad den nye pris er på din BabySafe sleeper? Og hvor i landet I bor?

Undskyld - jeg havde ikke fået besked om at der var skrevet i annoncen.

Den koster nu 1300 kr og jeg bor i Ølstykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Skouboe

Miss Nugget skriver:

Hey,

Kunne nok godt også være interesseret hvis du stadigvæk har den til salg?

Undskyld - jeg havde ikke fået besked om at der var kommet et indlæg i denne

Den er stadig til salg

Anmeld

28. oktober 2010

Maja88

hvad koster den og "forlanger" du man selv afhenter de????

kan bebse kun ligge ned i den??? den kan ikke stilles så de kan sidde??

Anmeld

28. oktober 2010

Skouboe

Maja88 skriver:

hvad koster den og "forlanger" du man selv afhenter de????

kan bebse kun ligge ned i den??? den kan ikke stilles så de kan sidde??

Nej jeg forlanger ikke at man selv henter den, men den er ret stor (fylder 2 sæder i bilen) og ret tung, så den koster en mindre krig at sende.

Man kan løfte hovedenden på den så de kan komme lidt op med hovedet, men man må ikke køre med den sådan.

Anmeld

29. oktober 2010

Maja88

Skouboe skriver:

Nej jeg forlanger ikke at man selv henter den, men den er ret stor (fylder 2 sæder i bilen) og ret tung, så den koster en mindre krig at sende.

Man kan løfte hovedenden på den så de kan komme lidt op med hovedet, men man må ikke køre med den sådan.

nej men tror stadig det er billigere du sender den hvis det er- du bor på sjælland ik....`?????

vender det lige med manden og så vender jeg tilbage

Anmeld

29. oktober 2010

Maja88

Skouboe skriver:

kan se den vejer 6, et eller andet kg og en pakke op til 7kg koster 100 kr i forsendelse.

Anmeld

29. oktober 2010

Skouboe

Maja88 skriver:

kan se den vejer 6, et eller andet kg og en pakke op til 7kg koster 100 kr i forsendelse.

Min vægt siger 6.7 kg og så kommer der indpakning, så den kommer op over 7 kg, men det betyder ikke så meget op til 10 kg koster 100 kr...

Jeg kan også få den fragtet hjem til mine forældre, der bor 10 km fra Ringkøbing, hvis det kan hjælpe dig? Der kommer en og henter min stedfars bil (som jeg har haft lånt) på onsdag og kører den hjem til dem på torsdag.

Anmeld

29. oktober 2010

Maja88

Skouboe skriver:

Min vægt siger 6.7 kg og så kommer der indpakning, så den kommer op over 7 kg, men det betyder ikke så meget op til 10 kg koster 100 kr...

Jeg kan også få den fragtet hjem til mine forældre, der bor 10 km fra Ringkøbing, hvis det kan hjælpe dig? Der kommer en og henter min stedfars bil (som jeg har haft lånt) på onsdag og kører den hjem til dem på torsdag.

hvad er 10km fra ringkøbing?

Anmeld

29. oktober 2010

Skouboe

Maja88 skriver:

De bor mellem Højmark og Røgind Kro - på vej mod Herning.

Anmeld

29. oktober 2010

Skouboe

Maja88 skriver:

Jeg vil tro der er 30-35 km fra Aulum. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.