Vinterbukser med foer - og min lille fotomodel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

twinboys

Skouboe skriver:

Hvad størrelse bruger de?

Drengene bruger i Småfolk hyggebukser 122/128 men de er også store posede...Så de sidder total godt på dem...

Majbritt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

A.

såå flot noget du laver på bestilling?

Anmeld

2. oktober 2010

Skouboe

A. skriver:

såå flot noget du laver på bestilling?

Ja Der er flere varianter på vej her de nærmeste dage...

Anmeld

2. oktober 2010

A.

Skouboe skriver:

Ja Der er flere varianter på vej her de nærmeste dage...

lyder godt

Anmeld

2. oktober 2010

AnnePedersen

enten er det mig der læser forkert eller også så er jeg ikke med..... men vil du sælge de først bukser eller er det for at vise du kan lave dem i den str. vi ønsker?? er slet ikke med.... kan du komme med forklaring ???? synes nemlig også de er super fede.... og min princesse vil være så fræk i dem

Anmeld

2. oktober 2010

Skouboe

AnnePedersen skriver:

enten er det mig der læser forkert eller også så er jeg ikke med..... men vil du sælge de først bukser eller er det for at vise du kan lave dem i den str. vi ønsker?? er slet ikke med.... kan du komme med forklaring ???? synes nemlig også de er super fede.... og min princesse vil være så fræk i dem

De bukser her i indlægget er vinterbukser til min egen datter. Jeg syr også bukser på bestilling og selvom jeg ikke har fået opdateret min hjemmeside ( www.daub-deluxe.dk) endnu, så kan de bestilles.

Denne model kan jeg som udgangspunkt sy i str 74-98, og jeg har flere farver og varianter af denne model.

Anmeld

2. oktober 2010

AnnePedersen

jeg har set din hjemmeside, men jeg glæder mig til de nye farver/stof kommer ind.... de var så smarte.

men jeg kan ik se hvad de koster f.eks. i en str. 74

Anmeld

2. oktober 2010

Skouboe

AnnePedersen skriver:

jeg har set din hjemmeside, men jeg glæder mig til de nye farver/stof kommer ind.... de var så smarte.

men jeg kan ik se hvad de koster f.eks. i en str. 74

De forede koster det samme uanset størrelse, da arbejdet er det samme.

Det er dobbelt størrelser, dvs. 74/80. 80/86 osv. og de koster mellem 275 og 325 kr, alt efter hvilken talje der er på og om der er applikation på.

Anmeld

3. oktober 2010

Skouboe

twinboys skriver:

Drengene bruger i Småfolk hyggebukser 122/128 men de er også store posede...Så de sidder total godt på dem...

Majbritt

Hvor er de dejlige

Da ammehjernen havde lagt sig, kom jeg i tanke om at jeg jo allerede HAR en lignende model uden foer..

Anmeld

3. oktober 2010

twinboys

Skouboe skriver:

Hvor er de dejlige

Da ammehjernen havde lagt sig, kom jeg i tanke om at jeg jo allerede HAR en lignende model uden foer..

wauuw

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.