35+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.180 visninger
7 svar
1 synes godt om
1. oktober 2010

Nadia&Daniel

Uhh den vejer til - selvom guldklumpen "kun " vejer omkring 2000 gram og jeg har taget 7 kg. på..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Sky

Rigtig fin lille mave ... Der er jo heldigvis stadig nogle uger endnu så baby kan sagtens nå at få en fin vægt

Knus Sky

Anmeld

4. oktober 2010

Nadia&Daniel

Sky skriver:

Rigtig fin lille mave ... Der er jo heldigvis stadig nogle uger endnu så baby kan sagtens nå at få en fin vægt

Knus Sky

Takkerer også rigtig glad for den - glæder mig vildt til guldklumpen kommer, men samtidige tror jeg også at jeg vil komme til at savne maven lidt.. Men er meget utålmodig lige pt. med baby

Ja der er lige lidt tid endnu til at mætte sig  plus også til at slå kolbøtter - lige pt. er det en rigtig stjernekigger, men skal til scanning - onsdag næste uge og JM - torsdag næste uge, så må vi se om h*n har valgt at vende sig lidt mere den rigtige vej

Anmeld

4. oktober 2010

Sky

He he jeg kan med absolut sikkerhed sige at jeg IKKE kommer til at savne min mave ...jeg er dødtræt af den - den er vildt tung - jeg føler mig som en flodhest og jeg kan bare snart ingenting i forhold tilhvad jeg plejer ...der er 5 uger til jeg har termin og jeg er ved at GÅ TIL af utålmodighed!

Håber da at h*n vender sig den rigtige vej! - men mon ikke det nok skal gå ...det må du lige gi en melding på!

Anmeld

4. oktober 2010

Nadia&Daniel

Sky skriver:

He he jeg kan med absolut sikkerhed sige at jeg IKKE kommer til at savne min mave ...jeg er dødtræt af den - den er vildt tung - jeg føler mig som en flodhest og jeg kan bare snart ingenting i forhold tilhvad jeg plejer ...der er 5 uger til jeg har termin og jeg er ved at GÅ TIL af utålmodighed!

Håber da at h*n vender sig den rigtige vej! - men mon ikke det nok skal gå ...det må du lige gi en melding på!

Det skal jeg gør  tja, har drømt 4 nætter i træt, at jeg fik planlagt kejsersnit - men håber (og ønsker) en naturlig fødsel.. Selvom kejsersnit også er en alm. ting den dag i dag

Anmeld

4. oktober 2010

Nadia&Daniel

Sky skriver:

Hvornår har du termin???

Anmeld

4. oktober 2010

Sky

Ja jeg vil også helst ha en alm. fødsel, og vores prinsesse ligger heldigvis indtil videre i hvert fald korrekt så mon ikke det kan lade sig gøre

Min termin er den 7. November så der er 1000 år til

Anmeld

4. oktober 2010

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Uhh den vejer til - selvom guldklumpen "kun " vejer omkring 2000 gram og jeg har taget 7 kg. på..

Sikke en lækker lille mave, men den har self også en måned til at vokse sig stor og stærk i

Synes min den sidste måneds tid er eksploderet (mon dog) og veeeeeenter på at den snart falder mere ned... det er jo milimeter vi snakker om  Kom så ud !! !! !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.