Så gik turen til glukosebelastningstest....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

JacobsMoar

Jep, så skulle jeg lige udsættes for glukosebelastningstesten også.. Lige på falderebet..

Altså hvor ondt er det.. Vær så go' at faste fra kl. 00 i nat, kom til test kl. 8, drik en masse klamt sukkervand og sid derefter i 2 timer, for at få taget blodprøve (og så kunne damen ikke engang stikke ordentligt, så hun måtte have flere forsøg) Og så kunne man få noget mad, og drikke BAGEFTER.. Det er da bare TORTUR.. Hvorfor kan han ikke bare komme ud? Drengen er jo (iflg. JM) en KÆÆÆMPE baby på knap 3,5 kg.. Og så 2½ uge før termin, hvad ender det ikke med hvis han kommer 14 dage efter termin?

Nå, hvad er jeres skønnet til? Er jeg den eneste med sådan en kæmpe her 14 dage før termin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Gyllibik

Bromberg skriver:

Jep, så skulle jeg lige udsættes for glukosebelastningstesten også.. Lige på falderebet..

Altså hvor ondt er det.. Vær så go' at faste fra kl. 00 i nat, kom til test kl. 8, drik en masse klamt sukkervand og sid derefter i 2 timer, for at få taget blodprøve (og så kunne damen ikke engang stikke ordentligt, så hun måtte have flere forsøg) Og så kunne man få noget mad, og drikke BAGEFTER.. Det er da bare TORTUR.. Hvorfor kan han ikke bare komme ud? Drengen er jo (iflg. JM) en KÆÆÆMPE baby på knap 3,5 kg.. Og så 2½ uge før termin, hvad ender det ikke med hvis han kommer 14 dage efter termin?

Nå, hvad er jeres skønnet til? Er jeg den eneste med sådan en kæmpe her 14 dage før termin?

Har selv været igennem samme tur, forfærdelig totur. Første gang var jeg kun 19 uger, og kunne ikke gennemføre testen, det heele kom op igen. Uge 29 kom jeg igennem det igen, og det så fint ud.

puuhaaa, håber ikke du går over tid. Men mon ikke han kommer til at mangle en smule plads, og maser sig ud lidt før tid

Vores dreng er lige oppe at runde 3000g og jeg er 36+5.

Anmeld

1. oktober 2010

JacobsMoar

Gyllibik skriver:

Har selv været igennem samme tur, forfærdelig totur. Første gang var jeg kun 19 uger, og kunne ikke gennemføre testen, det heele kom op igen. Uge 29 kom jeg igennem det igen, og det så fint ud.

puuhaaa, håber ikke du går over tid. Men mon ikke han kommer til at mangle en smule plads, og maser sig ud lidt før tid

Vores dreng er lige oppe at runde 3000g og jeg er 36+5.

Puha, jeg er glad for at jeg ikke skulle i starten af graviditeten.. Så havde jeg nok heller ikke kunne gennemføre..

3000 g. er da også en pæn kampvægt.. Måske skal vores bebser bare ikke være sådan nogle små nips

Ja, håber for guds skyld at han kommer til at lide af pladsmangel  

Anmeld

1. oktober 2010

Gyllibik

Bromberg skriver:

Puha, jeg er glad for at jeg ikke skulle i starten af graviditeten.. Så havde jeg nok heller ikke kunne gennemføre..

3000 g. er da også en pæn kampvægt.. Måske skal vores bebser bare ikke være sådan nogle små nips

Ja, håber for guds skyld at han kommer til at lide af pladsmangel  

Det var bestemt heller ikke rart.

Jeg blev født 3900, og min mand 4300 så tror bare den bette har det fra mutti und fatti

Jeg  for at han vil komme bare en  smule før tid. Hvornår har du termin?

Anmeld

1. oktober 2010

JacobsMoar

Gyllibik skriver:

Det var bestemt heller ikke rart.

Jeg blev født 3900, og min mand 4300 så tror bare den bette har det fra mutti und fatti

Jeg  for at han vil komme bare en  smule før tid. Hvornår har du termin?

Jeg vejede vist nok 3950.. Er ikke klar over hvor stor Rasmus var.. Så det undre mig da heller ikke

Har først termin d. 15, men har gået hjemme siden sidst i august, så er pænt utålmodig efterhånden.. Savner noget at stå op til om morgenen, noget indhold i hverdagen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.