Snorker jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.015 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. juli 2008

Kaufie

William snorker...... ret højt endda.....

Om mandagen bliver William puttet i sin seng i vores soveværelse fordi hans værelse ligger lige ud til udestuen, hvor drengene spiller rollespil. Og de larmer...

I nat får han så også lov til at blive i soveværelset, da det er husets køligste rum (på nær kælderen) og den bette har pt 38,3 i feber pga vaccinen.

Men for søren, jeg tror vi kommer til at vække hinanden fordi vi slet ikke er vant til hinandens sovelyde..... og jeg lå og læste på sengen mens han faldt i søvn - og så startede han guhjælpemig med at snorke højlydt.... Han er ikke snottet eller noget - men ligger på maven med hovedet lidt ned i puden.... Stakkels hans kommende kæreste når de har været i byen....

Mette med en baby, der også larmer i søvne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

Helle30

Sofie kan også godt snorke, så vi kan høre det i stuen nedenunder (har sådan et ovenlyshul i loftet mellem stue og 1.sal- der er ret lydt). Som regel ligger hun på ryggen, har vi set, men vi kan nu sagtens sove fra hinandens lyde, så jeg har egentlig bare trukket på smilebåndet og synes, det er sødt.
De sidste par dage har jeg også overvejet kælderen, men jeg forsøger mig med gennemtræk på hele 1. salen dagen igennem, og det går lige.
Har også overvejet en fane i loftet, men har hørt, det skulle være lige så forkølelsesprovokerende som min, ellers elskede, aircon i bilen.

Jeg nægter nu stadig at brokke mig over vejret. Sidste år havde vi jo ikke sommer overhovedet.

- Helle

Anmeld

28. juli 2008

bette

mikkel snorker også.. og heldigvis for det at han sover på sit eget værelse.. jeg kan bare IKKE sove når folk snorker.. haah..
det lyder ellers sødt når han ligger der og grynter..
kan godt høre ham lidt inde i vores soveværelse... det giver mig en smule tryghed at jeg kan høre ham trække vejret.. jeps jeg tjekker det nemlig stadig :$

Anmeld

28. juli 2008

Nadi

Oliver trækker vejret dybt men han snorker ikke, det er mere sådan en sød baby-snorken (L)

Og hvor er jeg ved at flække af grin over at du kan se det sjove i når han får en kæreste og komme hjem efter en bytur. For hvem har ikke prøvet at kæresten/manden ikke er til at vække efter en bytur og han bare SNORKER for hårdt?? 8(

-Nadia

Anmeld

28. juli 2008

ivfmarie

Uhh jeps... Malte er også en snorker!
Da han var mindre var det helt galt. Vi fik tjekket polypper og alt muligt fordi han virkelig trak torsk i land. Nu er det knap så foruroligende, men der er dog stadig tydlige sovelyde fra børneværelset, og jeg er meget glad for at vi ikke sover på samme værelse!

Anmeld

29. juli 2008

birgittemarie

Ha ha 8D

Nova Maria snorker også en gang imellem og det lyder så sødt (L)

Anmeld

12. april 2013

Migogdig

Hej! De fleste har nok prøvet at snorke selv eller blive forstyrret af snorken. Men jeg har funden en nem og hurtig måde at løse problemet. En kort behandling, bestående af indpakning (applikation) med speciel mudder, hjælper øjeblikkeligt og på langt sigt. Kom og prøv det på Elena Lorenzen' klinik i Haderslev.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.