Fingerhandsker ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.012 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

twinboys

Mine drenge har de gode tykke luffer, men de kunne godt lige bruge fingerhandsker nu... Men i får mig ikke ned i H&M for at købe fingerhandsker... Drengene går kun i specielle mærker, men ak har ledt i over 1time på nettet for at finde nogle, men næææh kan ikke finde nogle...'

Så hjælp mig lige med nogle fede fingerhandsker som ikke er købt i supermarkeder eller H&M...

Ja og jeg gider ikke høvles ned over at jeg kun er til mærker og at det er bedre med varme fingerhandsker fra H& M end ingen...

Bare hjælp mig med at finde et super link til en hjemmeside...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

twinboys skriver:

Mine drenge har de gode tykke luffer, men de kunne godt lige bruge fingerhandsker nu... Men i får mig ikke ned i H&M for at købe fingerhandsker... Drengene går kun i specielle mærker, men ak har ledt i over 1time på nettet for at finde nogle, men næææh kan ikke finde nogle...'

Så hjælp mig lige med nogle fede fingerhandsker som ikke er købt i supermarkeder eller H&M...

Ja og jeg gider ikke høvles ned over at jeg kun er til mærker og at det er bedre med varme fingerhandsker fra H& M end ingen...

Majbritt

hmmmmm jeg har set nogle fra Småfolk een gang

Anmeld

1. oktober 2010

B&J

twinboys skriver:

Majbritt

Vil du skrive nogle af mærkerne ned så kunne vi prøve af lede efter nogle

Anmeld

1. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

twinboys skriver:

Majbritt

det er ikke sådanne nogle vel? http://www.filabel.dk/shop/Drenget%C3%B8j/Drenge+Overt%C3%B8j/pr-SMAAF-10106.aspx

de skal være strikkede ikke`?

Anmeld

1. oktober 2010

serinasmor

nu går jeg jo ikke op i mærker og ved derfor ikke rigtigt om jeg er til nogen hjælp

men dette link gav i hvert fald fingervanter af mærket melton som måske er et "mærke"-mærke

http://www.kids-world.dk/index.php?infoBox=2&cPath=271&sort=3d&page=3

der er sikkert flere længere omme på siden og kan se at de også forhandler flere af de måske mere kendte mærker

Anmeld

1. oktober 2010

twinboys

Ni-ko-li-ne skriver:

hmmmmm jeg har set nogle fra Småfolk een gang

Ha ha ha ha ha se lige mit profil billede... men de er str. 5-6 år og de er altså for små nu... og dem har jeg også lige solgt...men ellers tak

Anmeld

1. oktober 2010

twinboys

B&J skriver:

Vil du skrive nogle af mærkerne ned så kunne vi prøve af lede efter nogle

Småfolk Molo eller Katvig...

Anmeld

1. oktober 2010

twinboys

Ni-ko-li-ne skriver:

det er ikke sådanne nogle vel? http://www.filabel.dk/shop/Drenget%C3%B8j/Drenge+Overt%C3%B8j/pr-SMAAF-10106.aspx

de skal være strikkede ikke`?

De skal ikke være så tykke... F.eks dem drengene har på på profil billedet...

i bomuld eller nogle i strik...

Majbritt

Anmeld

1. oktober 2010

twinboys

serinasmor skriver:

nu går jeg jo ikke op i mærker og ved derfor ikke rigtigt om jeg er til nogen hjælp

men dette link gav i hvert fald fingervanter af mærket melton som måske er et "mærke"-mærke

http://www.kids-world.dk/index.php?infoBox=2&cPath=271&sort=3d&page=3

der er sikkert flere længere omme på siden og kan se at de også forhandler flere af de måske mere kendte mærker

Tak for link... det kunne også være disse her...

men de har bare ikke deres str.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. oktober 2010

Trolde_mor

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.