1. lægebesøg noget skuffende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.218 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

Pippi

Hej alle

Så har jeg i dag været til mit første lægebesøg, troede jeg skulle have lavet vandre journal osv. men nej nej, jeg fik bare at vide at jeg var i uge 8+3. Så fik jeg en ny tid til fredag i næste uge og en gratis bog fra Libero... Hmm øv ikke særlig spændende ingen undersøgelse overhovedet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

Thirle3

Æv æv det er da ærgeligt at det var så skuffende, det er også mærkeligt at de ikke laver vandrejournal med det samme 

Anmeld

2. oktober 2010

_-Kathrine-_

Hejsa

Jeg var også noget skuffet over mit lægebesøg, for det første var han død-forvirret pga travlhed, så jeg følte jeg var lidt "i vejen", fik dog en vandrejournal, men havde så mange spørgsmål og jeg var så hurtigt ude af døren at jeg slet ikke fik spurgt om noget som helst. Jeg fik slet ikke den der libero bog, eller hvad det nu er, for den kunne han ikke finde...

Håber dit næste lægebesøg bliver lidt bedre :-)

Og tillykke med graviditeten... :-)

Hilsen Kathrine 11+2

Anmeld

3. oktober 2010

Kuk

Hej Pippi

Jeg var også til mit første lægebesøg i fredags, det var super godt. Hos min læge booker man tid online, og definerer hvad det drejer sig om på forhånd. Så tjekker sekretæerne den tid man har ønsket og retter den til hvis der ikke er sat nok tid af som standard. Så da jeg kom ind var alle papirerne klar og der blev taget blodprøve og tisset i kop og vejet (ups, den var ikke rar) .

Det eneste issue der var, var at jeg ikke lige havde besluttet hvor jeg vil føde henne, så der blev jeg lidt presset. Men min læge gav mig sit direkte telefonnummer og sagde jeg kunne ringe indtil 16:00, så han kunne nå at sende papirerne afsted fredag. Så hjem og researche - valget stod nemlig mellem Hillerød og Herlev.

Men jeg er ked af at læse at du bare fik en ny tid, men man kan jo også sige, at det er rart at få en tid, hvor der så er sat tid af til dig og det bliver en rar og hyggelig oplevelse :-)

Knus og pøj pøj

Anmeld

3. oktober 2010

Pippi

Hej Kathrine

Det var helt på samme måde for mig, jeg havde også en million spørgsmål, men fikr ikke spurgt om noget som helst øv øv   Men er næsten sikker på at fredag bliver en bedre oplevelse

Pippi

Anmeld

3. oktober 2010

Pippi

Hej Kuk

Det lyder som om du har en god læge, jeg havde også booket min tid online og skrevet at det var angående første læge tjek i forhold til graviditeten. så jeg var sikker på at hun vidste hvad det drejede sig om, men det virkede som om de havde ennormt tralvt, så hun gav mig bare en ny tid

Men jeg er sikker på at det bliver en bedre oplevelse næste gang

Puha jeg glæder mig godt nok heller ikke til at blive vejet jeg spiser ikke så sundt som jeg plejer pga kvalme... Ups. det går forhåbentlig snart over

Der er ikke længe til at du skal til første scanning, det glæder jeg mig så meget til jeg skal, så man kan se hvordan den lille har det, jeg synes stadig det er lidt uvirkeligt at der er en lille i maven

Pippi

Anmeld

3. oktober 2010

Pippi

Hej Kuk

Det lyder som om du har en god læge, jeg havde også booket min tid online og skrevet at det var angående første læge tjek i forhold til graviditeten. så jeg var sikker på at hun vidste hvad det drejede sig om, men det virkede som om de havde ennormt tralvt, så hun gav mig bare en ny tid

Men jeg er sikker på at det bliver en bedre oplevelse næste gang

Puha jeg glæder mig godt nok heller ikke til at blive vejet jeg spiser ikke så sundt som jeg plejer pga kvalme... Ups. det går forhåbentlig snart over

Der er ikke længe til at du skal til første scanning, det glæder jeg mig så meget til jeg skal, så man kan se hvordan den lille har det, jeg synes stadig det er lidt uvirkeligt at der er en lille i maven

Pippi

Anmeld

3. oktober 2010

Pippi

hej Thirle

Ja jeg synes også det var lidt underligt at min læge ikke lavede vandre journal, men ja det det bliver lavet på fredag

Pippi

Anmeld

4. oktober 2010

Piwi83

Hej Hej,

Jeg havde det på nøjagtig samme måde. Jeg fik bare taget en graviditetestest og fik den samme bog som dig.

Jeg skal så til læge igen den 14. og have lavet test og så ville de have jeg skulle komme igen en uge senere og få svar. Jeg fik dog til sidst lov til at få svar pr. mail, jeg kan jo ikke rende dernede konstant, hvis jeg alligevel ikke rigtigt skal noget der.

Anmeld

4. oktober 2010

Pippi

Hej Piwi83

Jeg havde fået taget en graviditetstest hos lægen allerede i uge 5, så de vidste jo at jeg var gravid, derfor synes jeg at det var lidt underligt. Lidt spild af hendes tid 

pippi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.