Kolik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

Mariekjellerup

Så var vi til 5 ugers tjek igår, det hele så godt ud, men lægen mente at hun har kolik, hun døjer meget med at bøvse, prutter, og surt opstød, hun bliver så ked af det hvis hun gylper, derfor tror jeg at det er surt opstød hun har.. Vi var til zoneterpi igår, men syns ikke jeg kan mærke om det har hjulpet, vi skal til det igen søndag.. hun bliver altid ked af det når hun lige har spist, og vrider sin krop når bøvsen er ved at komme op.. er der nogen som har gode råd og erfaringer?

Knus Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

TbCp

Vi gik også til zoneterapi med Liva, fik at vide at hun skulle have 3-4 gange før der var en virkning.
Efter første gang syntes vi nærmest det blev værre, men ca. 1 uge efter 3. omgang var det væk. Så giv det en chance eller to mere.

Anmeld

1. oktober 2010

Mariekjellerup

TbCp skriver:

Vi gik også til zoneterapi med Liva, fik at vide at hun skulle have 3-4 gange før der var en virkning.
Efter første gang syntes vi nærmest det blev værre, men ca. 1 uge efter 3. omgang var det væk. Så giv det en chance eller to mere.

Ja hun sagde også at 4. bahandling skal man kunne se en virkning på det, og hvis man ikke kan se det, er barnet ikke modtaget for zoneterpi.. ja syns også det er blevet værre, hun græd udafbrudt i to timer i nat, og det plejer hun aldrig at gøre..

Anmeld

1. oktober 2010

TbCp

Mariekjellerup skriver:

Ja hun sagde også at 4. bahandling skal man kunne se en virkning på det, og hvis man ikke kan se det, er barnet ikke modtaget for zoneterpi.. ja syns også det er blevet værre, hun græd udafbrudt i to timer i nat, og det plejer hun aldrig at gøre..

Jeg håber det kommer til at virke hos jer. Det er så hårdt når de bare græder og græder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.