min mave med Caroline

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.137 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

NoName

Her er lidt billeder af min voksende mave. fra positiv test d. 20/11-2009 til igangsættelse d. 22/7-2010

4+2

4+4

12+1

15+4

17+6

19+6 - Kønsskanning

22+5

24+4

26+3

28+6

31+5

34+1

36+0

37+3

38+5

38+6

39+1 Carolines fødselsdag

Caroline 1 dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Sisley

Hvor er det sjovt at følge udviklingen helt fra start og til slut (eller den rigtige start, kan man vel også kalde det...)

Anmeld

1. oktober 2010

NoName

hov

Anmeld

1. oktober 2010

B&J

Det er bare fantastisk af se din mave vokse på den måde det er så vildt.. og rigtige dejlige billeder og smuk datter

Anmeld

1. oktober 2010

NoName

B&J skriver:

Det er bare fantastisk af se din mave vokse på den måde det er så vildt.. og rigtige dejlige billeder og smuk datter

Ja er faktisk ret glad for jeg har taget de mavebilleder... det er sjovt at se hvor meget der sker på så relativ kort tid...

og tak for roserne...

Anmeld

1. oktober 2010

B&J

noname skriver:

Ja er faktisk ret glad for jeg har taget de mavebilleder... det er sjovt at se hvor meget der sker på så relativ kort tid...

og tak for roserne...

Det kan jeg godt forstå du har for det er en virkelig stor forandre og ja det er bare sådan en stor ting af være gravid og til sidst side med et dejlig barn

Anmeld

1. oktober 2010

smokin

wow en superstjerne du ligner når du ligger og ammer... jeg skal ikke ligge mine billeder ind haha

Anmeld

1. oktober 2010

NoName

Zette skriver:

wow en superstjerne du ligner når du ligger og ammer... jeg skal ikke ligge mine billeder ind haha

hahahahhahaha ahhhh super stjerne det ved jeg nu ikke, jeg sad af H til var ved at blive syet og hun lå forkert... men lægges til det skulle hun dælme....

Anmeld

1. oktober 2010

smokin

noname skriver:

hahahahhahaha ahhhh super stjerne det ved jeg nu ikke, jeg sad af H til var ved at blive syet og hun lå forkert... men lægges til det skulle hun dælme....

er du igang med at blive syet ? du kan få et som er taget et par timer efter fødslen af mig... haha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. oktober 2010

NoName

Zette skriver:

er du igang med at blive syet ? du kan få et som er taget et par timer efter fødslen af mig... haha

alle ser trætte ud efter en fødsel....

men de øjne der siger da bare alt - du ser bare sååååå glad og lettet ud.... og du ser sQ godt ud mutti.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.