Tiden går for stærkt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

linemus

Sofie er 4. barn, og vi skal ikke have flere. Denne gang nyder jeg babytiden alt, hvad jeg kan. Jeg er slet ikke utålmodig med, at hun skal kunne alt muligt, som jeg har været med de andre. For min skyld må hun gerne have været spædbarn et halvt års tid, inden hun begyndte på alt det vokseri.

Nøj, jeg synes, det går for stærkt. På mandag er hun 5 mdr. Jeg synes jo ikke, det er længe siden, hun var helt ny, og nu er det et halvt år siden, jeg gik på barsel. Jeg kan faktisk blive helt ked af, at tiden går så stærkt. Om kun 4 mdr. skal hun starte i dagpleje. Om kun 1 mdr. skal hun til at have mad. Så begynder navlestrengen så småt at smuldre. Jeg kan slet ikke forstå det.

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

BellaT

Ja, har det ligesådan.. Hun er også den sidste, så jeg har heller ikke travlt med at hun skal vokse og kunne alt muligt. Men det gør hun jo alligevel. 

Storebror Phillip startede på skemad da han var 5 mdr. Og det er Malia om en måned.  Hun bliver fint mæt på mme, men sidder og åbner munden og smasker når vi andre spiser, såeh...

Ja, kan ikke følge med. Overhovedet!

Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.