Bæresele til stort barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.454 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

Mathilde

Hvilken bæresele eller slynge vil I anbefale til et stort barn?

Celina er snart 15mdr, vejer ca. 9,5kg og er ca. 80cm. Hun har brug for at hænge på mig om eftermiddagen og mens jeg laver mad, men mine arme er bare snart meget laaaaaaaange hun sidder meget gerne på min ene hofte, men jeg kan ikke holde til det i ret lang tid.

Derudover skal vi på ferie til maj hvor hun nærmer sig 2år og der vil jeg også gerne kunne bruge den.

Så hvad vil i anbefale?

Har selv kigget på en skildpadde slynge, Manducaen, patapum og beco. Men det er jo en jungle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Mumto3

Til et barn der er 2år, så synes jeg faktisk at manducaen er bedre end skildpadden, selvom skildpadden er min ynglingsslynge.

Beco er også rigtig god, men nogle siger at Manducaen er lige en tand bedre, men det er vist smag og behag

Anmeld

1. oktober 2010

Mathilde

Mumto3 skriver:

Til et barn der er 2år, så synes jeg faktisk at manducaen er bedre end skildpadden, selvom skildpadden er min ynglingsslynge.

Beco er også rigtig god, men nogle siger at Manducaen er lige en tand bedre, men det er vist smag og behag

Tak for svar Jeg tror også farmand hellere vil gå med en Manduca end en skildpadde....

Det ser også ud til at beco selen kun kan sidde på mave og ryg, hvor Manducaen også kan sidde på hoften.

Anmeld

1. oktober 2010

<3

Mathilde skriver:

Celina er snart 15mdr, vejer ca. 9,5kg og er ca. 80cm. Hun har brug for at hænge på mig om eftermiddagen og mens jeg laver mad, men mine arme er bare snart meget laaaaaaaange hun sidder meget gerne på min ene hofte, men jeg kan ikke holde til det i ret lang tid.

Derudover skal vi på ferie til maj hvor hun nærmer sig 2år og der vil jeg også gerne kunne bruge den.

Så hvad vil i anbefale?

Har selv kigget på en skildpadde slynge, Manducaen, patapum og beco. Men det er jo en jungle

Babybjørn har en til de større børn. Ved ikke med de andre

Anmeld

2. oktober 2010

LISBETH:-)

Mathilde skriver:

Så hvad vil i anbefale?

Jeg har Elina som vejer 10 kg. Jeg har både Manduca selen og en Mei tai babyhawk. Hun sidder rigtig rigtig godt i dem begge. og begge kan bruges på ryggen også, og så går de begge op til 20 kg. Min datter Amalie på 3 år sidder også fint i Mei tai'en på ryggen. Jeg har ikke forsøgt med manduca selen til hende. Se evt. under billedgalleriet der er billeder med hende i MT'en

Anmeld

2. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

vi har en rygbærer stol.. 

Anmeld

2. oktober 2010

dorthemus

Jeg siger manduca.... den begge

Anmeld

3. oktober 2010

Katjaro

Om på ryggen med hende i en MT

Det bruger jeg til Theis, han er 17 måneder og vejer næsten 15 kg.

Hilsen Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.