Vand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. juli 2008

Janep

hej allesammen :)

Jeg har en datter på som li er blevet 2 måneder i dag :D

nu hvor det er så varmt kan jeg så give hende vand i en sutteflaske? og hvor meget?

Jeg ammer hende udenlukkende, men sys hun sover meget her om dagen - ved ikk om det er fordi hun får for lidt vand?

krammer (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

Honningblomst

Der er ikke rigtig nogen grund til at give hende vand....din mælk passer lige præcis til hendes behov og mon ikke bare hun sover en masse fordi det er varmt...altså hun er mere sløv.
Da min søn var spæd i sommeren 1997 hvor det var hedebølge i mange uger, der klarede han den fint kun på amning. Så jeg har gode erfaringer med det..:)
Knus..

Anmeld

28. juli 2008

Becks

Janep skriver:

hej allesammen :)

Jeg har en datter på som li er blevet 2 måneder i dag :D

nu hvor det er så varmt kan jeg så give hende vand i en sutteflaske? og hvor meget?

Jeg ammer hende udenlukkende, men sys hun sover meget her om dagen - ved ikk om det er fordi hun får for lidt vand?

krammer (H)

Min venindes sundhedsplejerske, siger at hun må give hendes søn 100 ml. vand om dagen. Han er 4 måneder, men hun sagde det samme da han var 2...
Vandet skal koges først, og når det er normal temp. giver hun ham det. Han tager kun lidt af gangen og ofte drikker han slet ikke de 100 ml. på en dag...
Men ellers ring til din SP og spørg :)

Knus (H)

Anmeld

28. juli 2008

Mie A

Det er rigtigt som Eva skriver at modermælken dækker hendes behov, så du skal ikke give hende vand i flaske.

Knus Mie

Anmeld

28. juli 2008

Janep

okay :)

tak ska i ha .. :) så er jeg mere rolig :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.