Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: hihihi... egentlig morsomt ingen bemærker jeg har skrevet i "kend din krop"
hihihi...
egentlig morsomt ingen bemærker jeg har skrevet i "kend din krop"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kom igang..
Damn, håber ikke det er tegn på man skal have den næste for jeg fik altså pænt mit 3 uger efter fødsel
Caroline86 skriver: arrrrh... ikke helt, men min krop er Det er nu 16 mdr. og 13 dage siden jeg sidst havde 1. mens dag! Og her til aften.. vupti! Nå..mega ligemeget indlæg... skulle bare lige se hvor mange jeg kunne få til at hoppe på vi skulle have en mere nu Knus Caroline
arrrrh... ikke helt, men min krop er
Det er nu 16 mdr. og 13 dage siden jeg sidst havde 1. mens dag! Og her til aften.. vupti!
Nå..mega ligemeget indlæg... skulle bare lige se hvor mange jeg kunne få til at hoppe på vi skulle have en mere nu
Knus Caroline
Ihh din lurendrejer
JUBII... I var rigtig mange der hoppede på den
Bare rolig... I skal nok få besked når vi er klar til næste runde!
Hahahha... jeg hoppede da vidst også lige i med begge ben... din drillepind...!!
Det kunne ellers ha' været DAGENS NYHED....hihihi
fra Lea
misslea skriver: Hahahha... jeg hoppede da vidst også lige i med begge ben... din drillepind...!! Det kunne ellers ha' været DAGENS NYHED....hihihi fra Lea
fniiiis...
Men jeg har en anden nyhed jeg lige kan smide ind.. bliver i børn 0-3 år
Caroline86 skriver: fniiiis... Men jeg har en anden nyhed jeg lige kan smide ind.. bliver i børn 0-3 år
GREAT
Så lurer jeg da lige dér.... - nysgerrigheden længe leve... eller som jeg selv kalder det "interesse i andre mennesker" tihi...
Den var altså lidt led..... Caroline altså!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128