Jul og nytår...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. september 2010

Sjl-msl-Mkl

Malou selma`s far er lige gået fra mig pga manglende kærlighed..

Hvad gør vi med været 2-årig datter, altså jeg mener hvor skal hun nu holde jul og nytår??

Hans familie fester som jeg ved ikke hvad til nytår, så der er jeg overhovedet ikke tryg ved at hun skal være.. What to do?

Sofie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Missi

Jamen reglerne hedder at hver andet år er hun ved dig i julen og hos ham nytårs aften, og det næste år er det omvendt osv osv.. gav det mening? hehe

Anmeld

30. september 2010

Sjl-msl-Mkl

Missi skriver:

Jamen reglerne hedder at hver andet år er hun ved dig i julen og hos ham nytårs aften, og det næste år er det omvendt osv osv.. gav det mening? hehe

ja det gjorde det. Men dvs at han skal have hende ALLE juledage og mig nytår, eksembelvis..?

Anmeld

30. september 2010

Lisbeth85

Jamen man plejer jo at sige hver 2. jul og hver 2. nytår ved hhv. mor og far. Men eftersom han er gået fra dig, så synes jeg du skal foreslå, at hun er ved dig den kommende jul og nytår... Nu er hun jo heller ikke så gammel, men hun er stadig aaalt for lille til selv at vælge. I kan jo snakke med statsforvaltningen om diverse praktiske ting, som desværre kommer efter et sådant brud (jeg blev forladt 2½ måned før min termin...er sat til d. 24 oktober i år, så baby er selvfølgelig ved mig denne jul, men måske ved min ex næste. Nu må vi se...)

Hvis du er utryg, så snak med statsforvaltningen om din bekymring. Det er jo fordi du vil dit barn det bedste, og ikke fordi du VIL have hende. De (statsforvaltningen) tænker også på barnet lige som os ...

Du kan læse om samvær her: http://www.statsforvaltning.dk/site.aspx?p=4777

Held og lykke - og husk: Du er ikke alene!

Anmeld

30. september 2010

Missi

det er hva man sån aftaler - mener jeg - men vi gør det sån her med vores drenge... hvis mor har dem juleaften, så har vi dem den 23 -26-27 og så igen den 31-1.

Anmeld

30. september 2010

mortilfreja

DatterMalou skriver:

Malou selma`s far er lige gået fra mig pga manglende kærlighed..

Hvad gør vi med været 2-årig datter, altså jeg mener hvor skal hun nu holde jul og nytår??

Hans familie fester som jeg ved ikke hvad til nytår, så der er jeg overhovedet ikke tryg ved at hun skal være.. What to do?

Sofie

Åh nej dog, sikke da noget...

Hos os gør vi det at det ene år har jeg vores datter både jul og nytår og det andet år har hendes far hende begge dage.. Jeg kan så ikke undvære at holde jul og nytår med min datter, så det år hvor jeg ikke har hende på selve dagen der holder vi juleaften d. 23. og nytårsaften d. 30. med hele familien.. Hun elsker det og nyder at holde jul og nytår to gange om året.. Det fungerer rigtig fint..

Anmeld

30. september 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg synes det er SÅ latterligt.. Han gik fra mig da jeg var 4½ mdr. henne i graviditeten, og kom først ind i vores liv igen da hun var 9 mdr. Han vælger selv efter lyst hvornår han vil se hende og tid. Han har ikke været hjemme i godt og vel 3 uger, i den tid har han sammenlagt spurgt til hende 2 gange, og set hende 1 gang. Jeg er dubt skuffet over hvis det skal være på hans primisser, han har jo for fanden ikke været her/der eller nogen vejne!

Anmeld

30. september 2010

Sjl-msl-Mkl

1. oktober 2010

Carina1977

Jeg er også alenemor og min søn er hos sin far hver anden jul fra d. 23. dec til d. 26. dec. og de modsatte år fra d. 30. dec. til d. 1. eller 2. januar.

De år hvor jeg ikke har ham i julen, holder vi en ekstra jul d. 26. december om aftenen. Sådan har det altid været, og min søn nyder det

Nu er min søn så også 10 år, men det har altid kørt med denne her ordning, siden vi gik fra hinanden, da drengen var 2 år. det første år holdt han jul sammen med sin far....det var egentlig mig der foreslog det, sådan at vores søn havde muligheden for at kunne fejre jul sammen med sin farmor og farfar også.

I må jo sætte jer ned, og se om i kan nå til enighed om noget....ellers må i kontakte statsforvaltningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.