Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sender den lige op af
Har du skrevet til de andre der havde skrevet sig på, og som havde sagt de måske ville?
Henri84 skriver: Elias er alt for langt nede med sin astma til jeg tør sige vi kan.. Så tror desvære at det for vores vedkommende må blive en anden dag..
Elias er alt for langt nede med sin astma til jeg tør sige vi kan.. Så tror desvære at det for vores vedkommende må blive en anden dag..
Årh det var træls for jer.. - Altså at din søn er syg.. Så det er bare helt iorden.. Jeg håber det snart går over så...
~~M.Nielsen~~ skriver: Sender den lige op af Har du skrevet til de andre der havde skrevet sig på, og som havde sagt de måske ville?
Lone H. skriver: Nu opper jeg den lige igen
Nu opper jeg den lige igen
Hvis der ikke er flere der kan imorgen, så melder jeg fra.. Og så syntes jeg i stedet for vi skal finde en anden dag?
~~M.Nielsen~~ skriver: Hvis der ikke er flere der kan imorgen, så melder jeg fra.. Og så syntes jeg i stedet for vi skal finde en anden dag?
Lone H. skriver: Ja tror jeg vi skal har ikk modtaget svar fra adre end dig og så de to som har meldt fra
Ja tror jeg vi skal har ikk modtaget svar fra adre end dig og så de to som har meldt fra
Okay så må vi lige finde en anden dato hvor de andre kan .
Hvorfor ser jeg først denne tråd nu????????
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128