Update på 9 okt. ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Fines mor

JulieE skriver:

Vi kommer desværre ikke  Vi var til oldefars 80 års fødesldag i Aalborg sidste weekend, så jeg måtte bytte arbejdsweekend. Super ærgeligt, for jeg er sikker på at Jacob ville have elsket alle de tøser

det er nok mig som roder rundt i jeres navne *G*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

JulieE

Fines mor skriver:

det er nok mig som roder rundt i jeres navne *G*

Ja... eller også erd et fordi jeg startede med et måske og så meldte fra, da det gik op for mig at det faldt sammen med oldefars 80 års og arbejdsweekend

Anmeld

5. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har både Kathrina og Sofie og alle vores børn (På nær Loke, der skal blive hjemme med farmand Peter).

Jeg har endnu ikke fundet ud af, hvad jeg tager med, fordi fredag, lørdag og søndag bliver mad-kage-stress-lavning, med klassefest, nb træf og Runas barnedåb. Så jeg skal nok finde på noget, jeg kan bare ikke sige hvad - Om ikke andet, så nupper jeg en pakke pølser med fra fryseren, hvis det er ok? Og køber en pakke pølsebrød

Men altså - vi kommer 10 i min bus (incl små piger, store piger og et par mellem... )

Anmeld

5. oktober 2010

Fines mor

Zafir skriver:

Jeg har både Kathrina og Sofie og alle vores børn (På nær Loke, der skal blive hjemme med farmand Peter).

Jeg har endnu ikke fundet ud af, hvad jeg tager med, fordi fredag, lørdag og søndag bliver mad-kage-stress-lavning, med klassefest, nb træf og Runas barnedåb. Så jeg skal nok finde på noget, jeg kan bare ikke sige hvad - Om ikke andet, så nupper jeg en pakke pølser med fra fryseren, hvis det er ok? Og køber en pakke pølsebrød

Men altså - vi kommer 10 i min bus (incl små piger, store piger og et par mellem... )

Ok, jeg har lige talt, vi bliver ca. 12 voksne og en masse børn ;-)))

Anmeld

5. oktober 2010

Sofie

Fines mor skriver:

Sofie> Jeg skal lige hører hvad i tager med til fælles spisning???

Der er ikke nogle som har taget noget pizza eller pølsehorn med hihi

Jeg har altså skrevet 2 indlæg herinde.. Det første ang. at jeg kom osv og det andet ang. mad

Men jeg ved ikke hvad jeg skal tage med.. Skulle gerne være rimeligt nemt da jeg pt. har en datter som MAX sover 1½ time af gangen

Men jo.. Evt. pølsehorn ville være et hit??!!! Men hvor mange skal jeg lave til???

Kh Sofie

Anmeld

5. oktober 2010

Fines mor

Sofie skriver:

Jeg har altså skrevet 2 indlæg herinde.. Det første ang. at jeg kom osv og det andet ang. mad

Men jeg ved ikke hvad jeg skal tage med.. Skulle gerne være rimeligt nemt da jeg pt. har en datter som MAX sover 1½ time af gangen

Men jo.. Evt. pølsehorn ville være et hit??!!! Men hvor mange skal jeg lave til???

Kh Sofie

Jamen kan du ikke bare lave en dobbelt portion, der kommer jo også andet mad?

Anmeld

5. oktober 2010

Sofie

Fines mor skriver:

Jamen kan du ikke bare lave en dobbelt portion, der kommer jo også andet mad?

Jamen helt fint.. det gør jeg bare så

Anmeld

5. oktober 2010

Tina2

Fines mor skriver:

Ok, jeg har lige talt, vi bliver ca. 12 voksne og en masse børn ;-)))

Det bli'r såååååå hyg'ligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Jeg glæder mig SÅ meget til at se jer allesammen igen!!!!!

Anmeld

6. oktober 2010

Fines mor

det bliver fedt ;-)))))))))

Anmeld

6. oktober 2010

Susan1978

Helle, kan du ikke lige skrive mig din adresse - jeg vil finde ud af om det kan betale sig at tage færgen til langeland.. da jeg kører i en MEGET gammel bil.

by the way : Jannik kommer IKKE.  Han er igang med sommerhuset og vil så gerne have det lukket inden der kommer REGN igen. så jeg gav ham fri.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.