Svimmel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. juli 2008

D.B.L

Hej kloge ladies!!!!!

Jeg er i dag gravid, 6+6, de sidste par dage har jeg været rigtig svimmel. Faktisk føler jeg mig søsyg 24 timer i døgnet.

Andre som har døjet med lignende og har et effektivt råd? Syned godt nok det er ubehageligt at skulle klippe folks hår når man føler man kunne falde hver øjeblik :(

Håber på lidt råd!

Kh Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

Lise

Tror også jeg havde det sådan i starten af min gravi - dog ikke så udtalt som det lyder til du har. Jeg ville gå til min læge og få målt min blodprocent.

Det var det sølle råd jeg havde at byde på ;)

God bedring!

Anmeld

28. juli 2008

twinboys

Hej jeg ville også kontakte lægen og få målt blodprocenten og sørg nu for at få godt med væske her i sommervarmen også... Både du og den lille har brug for mere når det er varmt...

majbritt

Anmeld

1. august 2008

D.B.L

Hej igen,

jeg var til lægen i går og det er ikke pga graviditeten at jeg er så skidt. Jeg blev sendt videre til ørelæge da både blobprocent og blodtryk var fint.

Jeg har fået en virus på balancesystemet, så er sygemeldt weekenden over, og skal derefter tage den med ro de næste 14 dage. Dvs. jeg godt kan arbejde, men må ikke være fyldt helt op så jeg skal stresse rundt (frisør), da det kan forværre det. Jeg får ikke behandling for det da jeg er nygravid og lægen ikke vil tage nogen chancer.

Så det var vist godt jeg kom afsted til lægen så det ikke blev endnu værre.

Kh Ditte

Anmeld

1. august 2008

twinboys

HEJ

PYH DET VAR GODT DU KOM AFSTED...:)

DET HAR MIN MAND OGSÅ HAFT, HAN LIGNEDE EN DER VAR FULD PÅ RULLESKØJTER OG DET TOG HAM EN UGE SÅ VAR HAN OVRE DET...
HAN FIK IKKE NOGET FOR DET, MEN MÅTTE LIGGE I SENGEN DE FØRSTE PAR DAGE, DA HAN VIRKELIG VAR SKIDT...

ØNSKER DIG GOD BEDRING OG HÅBER DU SNART ER OVRE DET ...;)

GOD WEEKEND:D

MVH MAJBRITT

Anmeld

1. august 2008

MorCamilla

Det var godt du kom til lægen ;)

Rigtig god bedring til dig, her fra..

Knus fra Camilla.

Anmeld

1. august 2008

Mathilde

Hej Ditte

Det var godt du kom til læge! Jeg havde selv en virus på balancenerven sidste sommer og det er bare rigtig væmmeligt. Jeg fik søsygepiller for at afhjælpe kvalmen der kommer af den gyngende fornemmelse. Det hjælper, men man bliver til gengæld ret døsig af dem...
Nogle dage kunne jeg knap nok stå på benene, men var heldigvis helt ovre det efter 1 månede ca.

Rigtig god bedring
(H)Mathilde

Anmeld

2. august 2008

Muffinmus

Uha, ja, det kan være rigtigt ubehageligt.
Havde det med min søn sidste gang og føj jeg havde det skidt. Kunne ikke gå 3 meter uden at kaste op fordi jeg blev så søsyg...varede heldigvis kun 1 uges tid men for pokker jeg havde det skidt.
Har dog også haft det uden af være gravid...men der var det ikke så slemt at jeg kastede op hele tiden, fik det bare rigtigt skidt og kunne ikke bevæge hovedet. Har vist i alt haft det 4 gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.