Ventetøj hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. september 2010

MF<3

Hej piger!

Jeg er førstegangs gravid og aner intet om ventetøj. Min mave er først lige begyndt at dukke op, er 18+5. Men altså ved i hvor der findes ventetøjs forretninger? Jeg ved h&m har lidt, også er der mamalicious på nettet. Men ville nu gerne kunne prøve tøjetinden jeg køber det.

på forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

VIPpigen

Bilka og føtex har til billige penge, og tøj og sko. Må så sige jeg ikke selv ejer noget, og er 30+2. Har købt leggins i pieces, som jeg passer fint, og lange toppe i føtex som kan give sig rigtig meget. Ærver mig sådan ved tanken om at skulle bruge alt for mange penge på ventetøj når det kun er for en mindre periode det skal bruges. Så har i stedet gået efter modetøjet som heldigvis denne sæson har været stort i størrelserne

Anmeld

1. oktober 2010

MF<3

VIPpigen skriver:

Bilka og føtex har til billige penge, og tøj og sko. Må så sige jeg ikke selv ejer noget, og er 30+2. Har købt leggins i pieces, som jeg passer fint, og lange toppe i føtex som kan give sig rigtig meget. Ærver mig sådan ved tanken om at skulle bruge alt for mange penge på ventetøj når det kun er for en mindre periode det skal bruges. Så har i stedet gået efter modetøjet som heldigvis denne sæson har været stort i størrelserne

Tak for hjælpen. Har været ude og shoppe en hel del idag, da der var masser af tilbud, intet vente tøj. Har også selv tænkt tanken, at det ville være rigtigt dyrt at bruge penge på, når det ik er altid man kan passe det. Men i hvert fald, tusind tak for dit svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.