Maria ang. NF scaning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. juli 2008

Stumpen

Du skriver at den ikke gik godt???
Tanker og (H) Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2008

82Miraklet

Ihhh Anja du er da også bare så betænksom.. (L) (H) jamen den lille bebs var ikke vokset det den skulle siden sidste scanning.. Den er i live og bevæger sig rundt og det hele, men den mangler næsten 1 cm i længden i forhold til de andre scanninger... Så noget kunne tyde på at noget er galt og måske også en grund til at jeg bløder og ikke kun fordi min livmoder er stresset/irreteret... Så den 8/8 skal jeg til scanning igen og så skal vi se hvad den lille er vokset på de 14 dage... men det er godt nok 14 lange dage, men tænker jo lidt over hvad pokker der kan være galt !!! :'( Knus (H)

Anmeld

30. juli 2008

Stumpen

Ej, det er jeg ked af at høre Maria.. Krydser fingre for at de måske målte forkert eller at babyen er vokset det den skulle her den 8...

Hvor må det være hårdt for jer, jeg kan kun gisne om hvad det er for tanker og følelser der kører rundt hos jer..

Mange tanker og varme (H) herfra..

Anmeld

30. juli 2008

Munder

Øv da...

Jeg sender da også lige et par krydsede fingre din vej.

(H) Dorte

Anmeld

30. juli 2008

st

Æv, det var da ikke lige den besked man havde håbet på. Jeg krydser hermed også fingre for, at det kommer til at gå godt næste gang, og at lille blop har vokset som den skal.

st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.